Jedna boja više od ostalih poslodavcu šalje poruku 'Zaposli me'.
Ukoliko niste sigurni koja je boja odjeće najbolji izbor za razgovor za posao ili poslovnu svakodnevicu, Career Builder donosi nekoliko savjeta:
Mornarskoplava smatra se jednom od najboljih boja koju možete nositi na razgovoru za posao. Nježna, a opet snažna, ova boja simbolizira opuštanje, odanost, povjerenje i kontrolu, osobine koje su prijeko potrebne za preuzimanje ključnih funkcija. Menadžeri koji nose plavu boju smaraju se većim timskim igračima, otkrila su istraživanja.
Suptilna siva pomaže da se ljudi bolje uklope u radnu okolinu. Elegantnu sivu kombinaciju dobro je stoga odjenuti u prvih nekoliko dana na novom poslu. Stručnjaci naglašavaju kako siva nije nametljiva, a ni pretjerano konzervativna.
Ljubičasta boja rijetko se pojavljuje u prirodi, zato može djelovati vrlo umjetno. U sebi krije moć jer su je nekad nosili plemići, no može izazvati nelagodu kod sugovornika, kaže Mary Ellen Lapp, autorica priručnika "Boja uspjeha". Lapp preporuča da se klonite ljubičaste boje ako želite ostaviti dojam jednostavne i ne previše nametljive osobe, posebno na razgovoru za posao. Ako volite ljubičastu, radije izaberite neki detalj u toj boji, poput kravate.
Crna boja je klasika i onaj koji je nosi djeluje pomalo autoritativno. Signalizira moć te daje dojam vitkosti, a kad se nosi danju, odaje dojam elegancije i šika. Često je nose šefovi i šefice. No crna može biti povezana s tugom i žalošću, a nekad i s agresivnošću.
Bijelu vole ambiciozni, pa je idealna za poslovnu večeru. Volite li bijelu boju, to pokazuje da ste vrlo organizirani, a poslove obavljate do kraja, dok ne budu savršeni. Bijelu boju je teško održavati jer se stalno mora mijenjati i prati, no ona pokazuje da ste uspješni. Ako ste taj tip, oprobajte se u kreativnom području.
Zelena boja ublažava osjetila jer nam 'govori' da smo sigurni u plodonosnom okruženju bogatom vodom i hranom. Prirodne nijanse zelene su smirujuće i umirujuće, a neka istraživanja govore da može potaknuti inventivnost. Ispitanici jedne studije kojima je pokazivana zelena boja prije eksperimenta bili su mnogo maštovitiji u uporabi praznih limenki. Zbog toga, imate li tim koji treba poticaj, e-mail im možete napisati zelenim slovima, prenosi 24sata.