Boston Consulting Group objavio je istraživanje o novim trendovima među tražiteljima posla.
Jedno od najopširnijih istraživanja ove vrste, stavlja u fokus kanale koje ljudi efektivno koriste u potrazi za poslom, koliko vremena potencijalni kandidati potroše na potragu, te stupanj zadovoljstva istim.
Istraživanje, koje je uključivalo i globalne i lokalne trendove, pokazalo je važnost interneta na tržištu rada, na koje bi svi uključeni u proces zapošljavanja trebali obratiti značajnu pozornost, piše Poslovni dnevnik.
Najčešći kanali pretrage, prema istraživanju BCG-a, su sljedeći:
- Komercijalni kanali kao što su tiskovine (novine, časopisi, oglasnici), internet stranice s ponudom poslova, stalne i povremene agencije za zapošljavanje, te treninzi za zapošljavanje
- Javni kanali (državne službe za zapošljavanje, uključujući centre za informiranje i online servise)
- Preporuke
- Direktni upiti kod poslodavaca
Unatoč raznovrsnosti izbora, 38 posto posloprimaca koristilo je samo jedan kanal, a 26 posto njih koristilo je tek dva.
Istraživanje je pokazalo kako većina posloprimaca smatra internet najefikasnijim kanalom za pretragu poslova, njih čak 55 posto.
Iako, drugačiji kanali privlače drugačije posloprimce. Prosječni posloprimci koji koriste internetske kanale su mlađi i obrazovanijih od onih koji koriste klasične kanale.
Ispitanici u istraživanju naveli su i kako im Internet pruža veću i širu ponudu poslova od ostalih kanala.