Kada je u pitanju angažman ovih stručnjaka cijena usluge gotovo da i nije bitna.
Vrhunac rada na nečijem osobnom brendiranju vjerojatno je slučaj kada za klijenta imate roditelja koji sa strepnjom iščekuje koje ste ime namijenili njegovom mališanu.
Da, vjerovali ili ne, roditelji kojima smišljanje djetetovog imena predstavlja stres ovaj problem rješavaju angažiranjem stručnjaka koji im pomažu odabrati ime koje će njihove mališane predstaviti u 'uspješnom, popularnom, kulturološki prihvatljivom' svjetlu, ali jednako tako i jamčiti da njihova 'Sara' nije jedna od sedam Sara u razredu, javlja Bloomberg.
Da svaka ideja može postati unosan posao potvrđuje i jedna švicarska tvrtka koja ovakvo 'brendiranje' naplaćuje čak 190 tisuća kuna, a usluga uključuje i povijesnu analizu kako bi se utvrdilo da se ime kroz povijest nije provlačilo u negativnom kontekstu ili da ga nisu pratile bilo kakve otegotne okolnosti. Marc Hauser, šef tvrtke, za Bloomberg je izjavio da bi njegovo vlastito ime, prema kriterijima koje njegova tvrtka primjenjuje u radu s klijentima, bilo isključeno s popisa poželjnih imena za djecu radi povezanosti s Marsom, rimskim bogom rata (iako, čini se da Hauseru u životu ide sasvim dobro unatoč imenu).
Nešto štedljiviji roditelji za nekoliko stotina dolara sličnu uslugu mogu zatražiti od Sherri Suzanne iz njujorške agencije 'My Name for Life' koja klijentima nudi kvantitativnu i kvalitativnu analizu ili ime djeteta mogu odabrati iz izvješća pod nazivom "Povoljna i bezopasna imena za djecu" koje je osmislio profesor Albert Mehrabian, inače veliki zagovornik angažiranja 'brand stručnjaka za djecu' te koji je dječja imena analizirao vodeći se kriterijima kao što su "popularno-zabavno" ili "etički-pažljivo".
Internetske stranice poput Nameberry nedavno su u svoju ponudu uključile i opcije kao što su "Romantična talijanska imena za djecu" i "Ženska imena s muškim nadimcima".
"Vjerujte mi, ne želite nazvati dijete neprivlačnim imenom zbog kojeg će teže napredovati kroz život ili trpjeti posljedice", kaže Albert Mehrabian za Bloomberg: "Upoznate li bilo koga tko se suočio s takvim posljedicama, shvatit ćete da ova usluga vrijedi, bez obzira košta li 500 ili 5.000 dolara."
Ili jednostavno možete zatražiti savjet članova obitelj i prijatelja...potpuno besplatno.