Kompanija za organizaciju krstarenja traži 'profesionalnog' čovjeka za odmor, čiji će jedini zadatak biti objaviti tri fotke na Instagramu tijekom tri krstarenja po svijetu.
Kandidat koji dobije posao u kompaniji Royal Caribbean International dobit će plaćena tri krstarenja tijekom trotjednog stažiranja, a jedini posao bit će mu da ih dokumentira na društvenim mrežama. Tijekom svakog krstarenja mora svakodnevno objavljivati tri fotke, prenosi Index.hr.
U pravilima što fotke trebaju prikazivati stoji: more, luke, horizont, brodske prostore, nevjerojatna iskustva na kompu i vodi te nevjerojatne osobe. Nevjerojatna osoba može biti netko s broda sa zanimljivom pričom, član posade s jedinstvenom ulogom ili netko s obale kog sretnu tijekom krstarenja. Tijekom svakog krstarenja zaposlenik će morati otići i na tri kopnene ekskurzije.
Kad je riječ o objavama, napominje se da treba pozvati druge korisnike Instagrama da napišu svoja iskustva ili preporuke što bi trebalo vidjeti tijekom krstarenja. Također trebaju napraviti video snimku s krstarenja.
Uspješni kandidat će u prva tri tjedna zaraditi oko 27.000 kuna, a plaćeni će mu biti svi troškovi smještaja i hrane.
Royal Caribbean prima prijave od danas, isključivo putem Instagrama. Kako kažu, traže "izvanrednog istraživača" koji će dokumentirati njihova putovanja. Naime, istraživanje koje su proveli pokazalo je da 48 posto putnika proučava društvene mreže prije putovanja, a njih 34 posto reklo je da nikad ne bi otišli na putovanje prije provjere društvenih mreža.
Važnost interneta u planiranju putovanja posebno je naglašena među mladima od 18 do 24 godine, jer je čak 51 posto njih reklo da se u planiranju putovanja oslanjaju na društvene mreže. Trećina ih je rekla da im je glavni izvor informacija Instagram.
Kad je riječ o kandidatima koji će se javiti, kompanija će svog zaposlenika izabrati na temelju fizičkog izgleda, sposobnosti pričanja priča i originalnosti na Instagramu.
'Naša krstarenja puna su izvanrednih trenutaka i nadamo se da ćemo naći talentiranu osobu koja će ih lijepo prepričati i uhvatiti njihovu jedinstvenost', rekao je direktor kompanije za Veliku Britaniju Ben Bouldin.
Ako mislite da imate sve što oni traže, objavite svoje najimpresivnije iskustvo s putovanja na Instagramu i tagirajte @RoyalCaribbeanUK te stavite hashtag #ExtraordinaryExplorer.