Apple je najveća kompanija na svijetu, ali biti broj jedan i nije baš zabavno - tako barem smatra jedan istaknuti bivši zaposlenik Applea, koji je kompaniju nazvao "dosadnom", piše Mashable.
Apple se često opisuje kao jednu od najtajnijih korporacija na svijetu, kojoj su zaposlenici jako odani. I baš zato kad bivši zaposlenik počne pričati - svi slušaju.
Bob Burrough proveo je sedam godina u Appleu (2007.-2014.), kao voditelj razvoja softvera. Smatra da postoji velika i potencijalno štetna razlika između Stevea Jobsa i Tima Cooka.
"Prvo što je Tim napravio kao direktor je to da je promijenio Apple iz tvorca promjena u dosadnu kompaniju", napisao je na Twitteru Burrough.
Kasnije je pojasnio svoju optužbu, koja se navodno temelji na tome što je Cook otpustio šefa razvoja softvera kako ne bi imao sukobe u kompaniji. Tvrdi da će pod Cookovim vodstvom doći do kraja sukoba u kompaniji, ali možda čak i inovacija u Appleu, prenosi Index.
Burrough tvrdi i da je pod Cookom došlo do eksplozije broja menadžera na srednjoj razini.
"Sve je ovo ekstremni kontrast onome kako je bilo pod Steveom. Tanko, kompetitivno, dinamično", tvitao je.
Jobsov stil vođenja bio je dinamičan te je on često vikao na ljude kako bi ih motivirao. Cook je majstor upravljanja procesima, proizvodnjom i inventarom. Njegov je način govora lakonski i spor; teže ga je pročitati od Jobsa.
Prema informacijama koje se u javnost plasiraju iznutra, dojam je da se ono što Apple čini Appleom nije promijenilo. Još uvijek postoji ono što Burroughs naziva sukobom, ali to se sada zove debata.
Insajderi u kompaniji kažu da je Burroughsova perspektiva jednostavno pogrešna. Tim Bajarin, predsjednik Kreativne strategije Applea, kaže: "Jobs je bio veoma strastven, ali vidio sam više vatre u Cookovim očima; narastao je u ovoj ulozi".
Problem kod Applea nije sukob ili debata. Tajnovita kompanija živi unutar rastuće crne rupe glasina, nagađanja i aluzija. To dolazi u paru s neizbježnom stvarnošću razvoja hardvera.
iPhone ima deset godina te je postavio standard za sve pametne telefone. Danas svi oni izgledaju kao iPhone. Približavamo se granici veličine ekrana, rezolucije, debljine proizvoda i trajanja baterije. Hardverske su inovacije nezamjetne u ovo doba, stvar je u softveru.
Snovi o Apple automobilu i Apple TV-u razbijeni su kad su došli u kontakt s marketinškom stvarnošću. Apple koji se fokusira na rastuće pružanje usluga je dosadniji od onog koji je predstavio iPhone ili iPad. Bi li više sukoba od Applea učinilo uzbudljiviju kompaniju? Možda. Bi li rezultiralo uzbudljivijim lansiranjima proizvoda? Možda.
Ako Apple 2017. godine na tržište izbaci sljedeću veliku stvar, sve će im biti oprošteno. Ako ne, ljudi će se zapitati - je li Bob Burrough ipak bio u pravu, zaključuje Mashable.