Eurobarometar ističe da je vožnja biciklom na posao ili zbog koje druge svakodnevne obveze neravnomjerno raspoređena diljem EU-a, pa tako čak trećina Nizozemaca biciklom dolazi na posao ili ga koristi svaki dan, dok se na Cipru, Malti i Portugalu ta praksa još nije udomaćila.
Zagreb je šesti glavni grad Europske unije po svakodnevnome biciklističkom prijevozu s 10,1 posto bicikala na svojim prometnicama, izvijestio je Grad Zagreb na svojim web stranicama.
Prvi po broju biciklista u svakodnevnome prometu je Kopenhagen s 35 posto, drugi je Amsterdam s 32 posto, Berlin je treći s 13 posto, Ljubljana četvrta s 12 posto, te Helsinki peti s 11 posto bicikala na svojim prometnicama.
Eurobarometar ističe da je vožnja biciklom na posao ili zbog koje druge svakodnevne obveze neravnomjerno raspoređena diljem EU-a, pa tako čak trećina Nizozemaca biciklom dolazi na posao ili ga koristi svaki dan, dok se na Cipru, Malti i Portugalu ta praksa još nije udomaćila.
"Grad Zagreb sustavnom strategijom provodi zacrtane programe kojima je cilj uvođenje biciklističkog prometa u što većoj mjeri u prometni sustav i populariziranje vožnje biciklom kao načina gradskog prijevoza. Uz programe koje provodi, Grad podupire biciklističke sportske manifestacije i mnogobrojne udruge koje u svojim programima promoviraju bicikl kao prijevozno, sportsko i rekreativno sredstvo", ističe Gradska uprava.
Zagreb danas broji nešto više od 200.000 aktivnih biciklista, od kojih njih 3000 svakodnevno prolazi pored brojača bicikala – Bike totema, na Trgu Stjepana Radića.
"Zagrepčanima su na raspolaganju 562 biciklistička parkirališta na javnim površinama i nešto više od 300 kilometara uređenih biciklističkih staza. Istovremeno, svaka nova prometnica u Zagrebu se gradi s biciklističkim stazama/trakama kao sastavnim dijelom prometne infrastrukture, te je postao prvim hrvatskim gradom koji je uveo dijeljeni promet na kolniku", poručuju iz Grada.
Izvor: Poslovni dnevnik