Osnivač Amazona Jeff Bezos ima jednu malu taktiku tijekom prezentiranja i sastanaka, a koju za Inc. otkriva Justin Bariso.
Iako bi bilo idealno da se svi pripreme unaprijed za sastanke i dođu s okvirnim planom i pitanjima, to se rijetko događa. Tada sastanci obično budu samo nabrajanje idućih zadataka i onog "što bi još trebalo" odraditi, da bi sve završilo najavom idućeg sastanka, bez prave ili maksimalne produktivnosti.
Iz tog razloga produktivni ljudi često znaju izbjegavati sastanke u širokom luku, jer znaju da će kasnije najbitnije stvari čuti ili dobiti preko maila i da je sjedenje na takvom sastanku gotovo čisti gubitak vremena.
Bezos zato pripremi i isprinta na nekoliko stranica najbitnije što sudionici sastanka moraju znati, a čitaju to na početku. Tih nekoliko minuta budu u tišini i svatko za sebe čita materijale. To im daje prostor i da razmisle o tome što je iduće bitno, što im nije jasno i kako mogu konkretno nešto obaviti i odlučiti odmah na tom sastanku.
Bitno je i da je ono što piše lijepo kategorizirano, te podebljano i podcrtano najbitnije kako bi sudionici i zaposlenici mogli zapamtiti i 'obraditi' sve što je ključno za dalje.
Bariso je napomenuo da je i sam Bezos koji je o metodi pričao u jednom intervjuu priznao da novim zaposlenicima to na početku bude neobično i ne razumiju odmah smisao "tihog početka", no da vrlo brzo shvate da im to daje prednost i povećava učinkovitost.
Izvor: Jutarnji list