U digitalnoj eri, jedan stanovnik Kalifornije potiče interakciju licem-u-lice tako što pješači s nepoznatim ljudima. Sve je počelo kao ideja za biznis, a on se u nekoliko godina doista i razvio.
Chuck McCarthy za 30 dolara na sat šeće s ljudima u svom kraju Los Angelesa.
"Sve više ljudi radi honorarno ili ima nestandardno radno vrijeme pa je teško koordinirati se s prijateljima ili rođacima za odlazak u šetnju", kaže McCarthy, osnivač sajta "People Walker".
Njegova usluga "šetača ljudi" nudi fizičku aktivnost i razgovor. Počeo je prije dvije godine, a sada za njega radi oko 35 šetača čija je glavna ponuda - društvo, piše N1.
"Bilo da tražite osobu rođenu u Los Angelesu koja vam može pokazati neke neistražene dijelove grada ili možda nepristrasnu treću stranu koja vam može pomoći u nekoj odluci ili situaciji koja vas muči ili naprosto novog priajtelja s kojim možete šetati, mislim da sam prava osoba za vas", kaže Alegra, jedna od zaposlenih.
Istraživanja pokazuju da društvena izolacija može dovesti do depresije i različitih oboljenja. Prema nalazima stručnjaka, pametni telefoni i društveni mediji nude zamjenu za stvarne ljudske odnose.
McCartney kaže da naplaćivanje šetnji s nekim ne znači da ljudi nemaju prijatelje - nekima je potreban dodatni poticaj da steknu kondiciju.
"Pošto imam društvo, hodamo daleko više nego što sam mislila da mogu. U prvoj šetnji smo prešli samo dva kilometara, u sljedećoj četiri i samu sam sebe iznenadila. Mnogo je zabavnije kada s nekim razgovarate", kaže Eny D.
Za McCarthyja ovaj biznis je samo posao sa strane. On je glumac i pokušava se probiti u Hoolywoodu, a do tada, sve radi – korak po korak.