Radisson Blu Resort & Spa jedan je od izlagača na Sajmu poslova u turizmu i sezoni koji počinje u srijedu 22. siječnja na web adresi sezonac.hr.
Povodom početka Sajma donosimo kratki intervju koji odgovara na pitanja zašto je Radisson Blu Resort & Spa idealna destinacija za sezonski i stalni posao.
S kakvim izazovima se Radisson susreće po pitanju zapošljavanja? Možete li navesti koje radne pozicije ćete oglašavati na Sajmu poslova u turizmu i sezoni?
Da vam se, za početak, predstavimo, mi smo Radisson Blu Resort & Spa, Split vodeći splitski hotel i već drugu godinu za redom dobitnik prestižne nagrade „Turistički cvijet“ kao najbolji hrvatski hotel u kategoriji hotela s 4 zvjezdice. Na tom uspjehu smo prvenstveno zahvalni našim zaposlenicima koji u kontinuitetu pružaju izvrsnu uslugu koju prepoznaju naši gosti i struka. Mi smo tim koji potiče raznolikost, cijeni otvorenu i izravnu komunikaciju kako bi izgradili povjerenje te vjeruje da je sve moguće. To je naša „Yes I Can“ filozofija koja izvrsno opisuje usmjerenost našeg tima na pružanje nezaboravnih trenutaka u svakom trenutku i svugdje.
Svjesni smo da izvrsnu uslugu mogu pružiti samo izvrsni zaposlenici koje uvijek potičemo na rast jer znamo da isključivo na taj način, kroz svoje zaposlenike, i Radisson Blu Resort & Spa, Split može samo rasti. Zadovoljan zaposlenik ključna je komponenta u izgradnji poslovnog uspjeha i upravo iz tog razloga već dugi niz godina ugovaramo i nudimo svim svojim zaposlenicima razne pogodnosti kojima sustavno radimo na kreiranju pozitivne radne atmosfere i visoke motiviranosti tima koji je naša najveća snaga.
Po pitanju zapošljavanja imamo zaista pozitivna iskustva iz razloga što puno ulažemo u razvoj kadrova, jasno prezentiramo naša očekivanja i pružamo stabilnost zaposlenicima. Ono što nas izdvaja i što bi smo istaknuli kao prednost je da svi naši zaposlenici imaju potpunu brigu o radnim uniformama, osiguran topli obrok, mogućnost ostvarivanja dodatnih benificija i bonusa putem našeg programa stimuliranja rada po učinku.Jednom kada postanu dio našeg tima , novi zaposlenici će biti uvedeni u posao od strane kolega a ponajviše od strane voditelja odjela koji će strukturiranom obukom i postavljanjem ciljeva i očekivanja pratiti napredak svake individualne osobe.
Kakve kvalifikacije zahtijeva radna pozicija koju ćete oglasiti na Sajmu poslova? Što biste posebno istaknuli, a što je vještina koja nije nužna za prijavu za rad na toj poziciji, već će se naučiti kroz posao?
Radne pozicije koje tražimo na virtualnom sajmu poslova u turizmu su od tipično sezonskih poput sobar/ice, konobar/ice do pozicije za pripravnika za buduće hotelske menadžere koja predstavlja idealnu podlogu za kandidate da kroz organizirani sustav mentorstva, tijekom 18 mjeseci, prolaze kompletnu organizacijsku strukturu hotela, pri tom, učeći i kroz praksu stvarajući sebi podlogu za idealan početak karijere u hotelijerstvu.
Mlade osobe, čak i one bez prijašnjeg radnog iskustva, dobrodošle su u naš tim koji je sačinjen od radnika različitih profila i dobnih skupina. Čvrsto vjerujemo da je raznolikost ključ timskog rada.
Svojom energijom i entuzijazmom, uz pozitivan stav prema poslu te željom za osobnim napretkom mladi ljudi mogu dati doprinos u rješavanju svakodnevnih izazova s kojima se suočavamo. Vještine koje bi smo istaknuli kao poželjne su: komunikacijske vještine, marljivost, organizacijske vještine, sposobnost rada u timu, prisebnost u stresnim situacijama te entuzijazam prema poslu koji se obavlja.
Hotel je poznat i po iznimnim naporima koje ulaže u profesionalni razvoj svojih ljudskih potencijala. Zahvaljujući odličnim odnosima sa sestrinskim hotelima unutar RHG – Radisson Hotel Group koja broji preko 1440 hotela, mnogi zaposlenici dobivaju priliku rada i obavljanja prakse u inozemstvu. Uglavnom se radi o mlađim članovima hotelskog tima koji žele širiti svoje vidike i iskusiti život i rad u inozemstvu.
Prakse i razmjene zaposlenika uglavnom se obavljaju u zimskom periodu kada je obujam posla u hotelu manji, a time i količina potrebne radne snage. Zaposlenici su u proteklom periodu imali priliku nadograđivati svoje radno iskustvo u hotelima u Nizozemskoj, Poljskoj, Slovačkoj, te u Ujedinjenom Kraljevstvu.
Kakav selekcijski proces zainteresirani kandidati mogu očekivati?
Glede selekcijskog procesa za naše kandidate možemo istaknuti da je klasičan. Klasičan u smislu slanja motivacijskog pisma uz priloženi životopis na Hrvatskom i Engleskom jeziku te potom izabrani kandidati dolaze na razgovor. Ono što želimo poručiti svim zainteresiranim kandidatima je da budu opušteni i otvoreni te da slobodno s nama porazgovaraju o temama koje ih zanimaju.
Možete li ukratko opisati tipičan radni dan djelatnika koje tražite na nadolazećem Sajmu poslova u turizmu i sezoni? Od kakvih izazova se sastoji?
Tipičan radni dan djelatnika je teško jedinstveno opisati jer ipak ovisi o odjelu u kojem se posao obavlja. Ono što svakako možemo garantirati kao opis tipičnog radnog dana svakog zaposlenika je da će radni dan biti dinamičan, prepun novih poznanstava, iskustava te susreta. Kao primjer radnog dana možemo navesti radno mjesto sobarice.
Radni dan započinje u 8:00 sati susretom svih sobarica na taj dan u radnim prostorijama odjela Domaćinstva gdje se izrađuje/prenosi plan rada za taj dan te se napravi kratki trening i uputi u sva važnija događanja u hotelu.
Nakon toga svaki supervizor/voditelj ima svoj dodjeljeni tim s kojim se razradi plan čišćenja po pojedinim katovima. Tijekom radnog vremena svaka sobarica izrađeni plan rada (radnu listu) provodi prema prioritetima, uz popratnu pauzu za ručak ili večeru, u ovisnosti o smjeni.
Pri kraju smjene voditelji prenose sve bitne informacije voditeljima, a kolege, kolegama te svaka sobarica prilaže svoju radnu listu sa komentarima.