Poslovni dress code je posljednjih mjeseci doživio promjene.
Radom od kuće poslovne odjevne kombinacije postale su opuštenije, no neki trendovi mogli bi se zadržati i nakon povratka u ured.
Kako piše Poslovni puls, samo 10% ljudi odijeva se za rad od kuće na početku dana, a kasnije se presvuče u udobniju odjeću.
Naime, s pojavom virtualnih videokonferencija kao jedinim kontaktom s kolegama, odjevni predmet koji je postao najvažniji je tzv. „Zoom košulja“. Prema Urban Dictionaryju, riječ je o „košulji koja se nalazi na naslonu radne stolice kako bi brzo bila dostupna za videokonferencije“. Nedavna anketa LinkedIna otkrila je da 42% osoba posjeduje takvu košulju.
„Omogućuje vam da izgledate profesionalno na kameri bez da cijeli dan sjedite u odijelu“, tvrdi Rupert Wesson, direktor Debrett’sa.
„Formalno odijevanje pomaže vam izgledati i osjećati se uglađenije, a njime se i komunicira poštovanje prema drugima. Istraživanje je utvrdilo da su zaposlenici bili produktivniji kada je bilo dopušteno ležernije odijevanje. „Majica za Zoom“ podržava ovu ideju.“
Pandemija je promijenila ideje o tome što odjenuti, usredotočujući se na jednostavnost. “Outfit of the day” kultura više nije relevantna u novom normalnom.
„Može se reći da dress code već neko vrijeme postaje sve opušteniji“, kaže Charlie Teasdale, stilski direktor magazina Esquire. Dodao je i da su financijske institucije većinu zaposlenika oslobodile odijela i kravata.
Izvor: poslovni puls