JYSK je krenuo u najveću globalnu kampanju kojom zapošljava nove voditelje/ice trgovina.
U veljači 2021. JYSK je dostigao cilj od 3000 trgovina širom svijeta. Kako bi to proslavio i nastavio ostvarivati put k novom cilju od 5000 trgovina, kreće u dosad najveću kampanju za zapošljavanje.
U Hrvatskoj, u kojoj trenutno posluje s 48 trgovina, JYSK traži nove kolege, a uskoro je u planu otvaranje još dvije nove.
Kampanja će se komunicirati interno i eksterno putem medijskih kanala kao što su LinkedIn, Facebook, Instagram i YouTube s oglasima, videozapisima i kvizom, a sve pod sloganom „Želite li se pridružiti našem timu od 3000 voditelja/ica trgovine?“
Voditelji/ice trgovina su ponosni biti dijelom kampanje, a na pitanje što bi poručio novim budućim kolegama, Slaven Šapina, voditelj trgovine iz Šibenika je poručio „Donesi predanost, čekaju te mogućnosti! I to je u JYSKu zaista tako. Trud se prepoznaje i nagrađuje, a moj put u JYSKu je jedan od takvih primjera.“
Veliko istraživanje provedeno među voditeljima/icama trgovina
Tko su najbolji primjeri na koje se trebate ugledati ako razmišljate o promjeni posla ili novoj poziciji? Naravno, oni koji već rade na sličnim poslovima, u vama poželjnoj kompaniji i koji su uspješni u svom poslu.
Upravo odgovore na takva pitanja, dalo je međunarodno istraživanje provedeno krajem 2020. među 3000 voditelja/ica JYSK trgovina, koje je poslužilo kao podloga za osmišljavanje koncepta kampanje. U Hrvatskoj je u istraživanju sudjelovalo svih 48 voditelja/ica trgovina koji/e već upravljaju svojim timom. Ovo jedinstveno istraživanje pomoglo je JYSKu da sazna još više o tome koje se osobine i hobiji podudaraju s osobinama tipičnog voditelja/ice trgovine u JYSKu kako bismo privukli najbolje kandidate koji će se pridružiti velikoj JYSK obitelji u ostvarivanju novog plana ekspanzije od 5000 trgovina.
„Rezultati provedenog istraživanja naučili su nas nešto novo o voditeljima/icama trgovina, njihovim hobijima i interesima te postavili čvrste temelje za kampanju koja će, vjerujem privući mnogo kvalitetnih kandidata i novih kolega.“ izjavila je Jadranka Čulo Petrovčić, voditeljica ljudskih potencijala za JYSK Slovenija, Hrvatska, BiH i Srbija.
Neke od zanimljivosti o voditeljima/icama trgovine u JYSKu:
Prirodni je vođa, vođen/a rezultatima, pozitivan/a, odlučan/a, uvjerljiv/a i spreman/a na rizik.
Voditelj/ica trgovine u JYSKu ima prosječno 29 godina i 14 godina obrazovanja.
90% voditelja/ica održava kondiciju i bavi se aktivnim životom.
86% voditelja/ica je zainteresirano za kuhanje.
63% svih voditelja/ica trgovina u JYSKu ima partnera s kojim živi u zajedničkom kućanstvu.
Prema Institutu za razvoj poslovnog upravljanja (IMD), imamo pouzdanu infrastrukturu, kvalificirane radnike te visoku obrazovnu razinu. S druge strane, najmanje ocjene ostvarene su u kategorijama: učinkovit pravni sustav i kompetencije vlade.
Hrvatska je zadržala mjesto pri vrhu liste s rastom nominalnih troškova rada po satu u prvom ovogodišnjem tromjesečju za 15,2 posto u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.