Imate li štogod za dodati na popis?
Velike kompanije često tijekom razgovora s kandidatima za posao vole postavljati i neka pitanja koja, na prvu, nemaju baš puno 'veze s mozgom'.
Ali stručnjaci ističu kako to nije baš tako. Govore da su ta pitanja posebno formulirana kako bi se testirala kreativnost kandidata, kako bi se pokušalo otkriti što su njihovi prioriteti, što strahovi, kako bi reagirali u kojoj situaciji...
I ta pitanja, navode specijalizirani portali, često znaju biti presudna u odabiru kandidata. U najveće svjetske kompanije prijavljuju se redom visokoobrazovani i sposobni stručnjaci, pa ih se ne može baš tako lako filtrirati, piše 24 sata.
'Da ste bojica, koja boja biste bili....'
- Da možete odabrati jednu pjesmu koja će uvijek svirati kad uđete u prostoriju, koja bi to pjesma bila? - navodno pitaju u Googleu.
- Da ste dostavljač pizze, koju bi korist imali od škara - pitaju navodno u Appleu.
- Kako biste rješavali probleme da ste s Marsa? - pitaju, piše The Muse, u Amazonu.
- Kako biste testirali dizalo? - pita se kandidate za razgovore na posao u Microsoftu.
- Da ste nova bojica u kutiji bojica, koje boje biste bili i zašto? - pitalo se kandidate u više kompanija.
Na stranicama specijaliziranim za traženje poslova objašnjeni su i neki primjeri.
- Da ste na pustom otoku i možete 'ponijeti' samo tri stvari ili tri čovjeka, koga ili što biste 'ponijeli'? - jedno je od pitanja kojim se pokušava 'zbuniti' kandidate, a koriste ga kako bi testirali kreativnost intervjuiranih, ali i otkrili koji su njihovi prioriteti u životu.
Mnogi korisnici društvenih mreža složili su i listu neobičnih pitanja koja su ih dočekala na intervjuima.
"Koliko košarkaških lopti stane u autobus?", "Ako vam netko da slona, a ne smijete ga pokloniti ni prodati, što biste napravili s njim?", "Što mislite o vrtnim patuljcima"... Samo su neka od njih.
Izvor: 24 sata