Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?
Liderova konferencija Marketing and Sales by Numbers ove godine ulazi u svoju devetu godinu održavanja a održati će se 4.7. u Mozaik event centru u Zagrebu.
Cilj konferencije je marketinškim i prodajnim profesionalcima približiti neke od provjerenih načina za efikasan marketing koji se temelje na podacima i brojkama. Ali nisu samo brojke u fokusu jer teme koje će se pretresti na ovoj konferenciji idu puno dublje. Na ovoj konferenciji već se tradicionalno okupljaju vodeći marketingaši i prodavači koji zajedničkim snagama traže odgovor na pitanje svih pitanja – kako povećati prodaju?
Također, kroz brojne panele i predavanja konferencija i njeni sudionici će se baviti temama o generaciji Z, komunikaciji koja prodaje, ‘svetoj‘ konverziji, novim medijima i oglašavanjima na istima kao i neizbježnim trendovima koji nas čekaju iza ugla. Bit će tu riječi i o reputaciji i što ona znači za prodaju kao i o novim čudima AI pomoćnika.
Pozornost je danas nešto oko čega se svi bore. Samo osam sekundi je potrebno za komunikaciju bez pogreške a mjerenje pozornosti postaje jedan od glavnih zahtjeva marketinških stručnjaka. O pozornosti će na panelu govoriti Hrvoje Škurla (Pink moon), Mia Lasić (Addiko Bank), Marko Jambrešić (iProspect/dentsu) i Ivana Postružin (Hrvatski Telekom).
O komunikaciji koja prodaje pričat će business communication coach Ante Mihaljević dok će o čarima konverzije govoriti Ivan Horvat (dm Hrvatska), Zvonimir Šarić (Optika Anda), Ivica Kruhek (Marker) i Dino Oreški (eCommerce Hrvatska).
Marijan Palić istresti će svoje znanje o oglašavanju na neizbježnom TikToku a o važnosti reputacije će na jednom od panela pričati Marina Bolanča (ABECEDA Komunikacije) i Ana Bagarić (Valicon).
O stresu, koji je sastavni dio života jer se s njime ne znamo nositi te kako ga eliminirati, ispričat će nam predavač i trener Dario Mišković (Medical Yoga Centar).
Marketing and Sales by Numbers konferencija je namijenjena voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, voditeljima ključnih kupaca, osobama zaposlenima u agencijama za tržišno komuniciranje, brend-menadžerima i produkt-menadžerima, PR stručnjacima, menadžerima, vlasnicima malih i srednjih poduzeća, konzultantima.
Zlatni sponzor konferencije je Ledo, srebrni sponzor Gizeh, sponzori su Arabesca, Borotalco, Chilly, Hipp, Mastercard, Megatrend, Mentos, Mogy, Rio mare, Smac i Hrvatski telekom, a medijski pokrovitelji su B1 MEDIA i Press clipping.
Na konferenciju se možete prijaviti putem linka.