Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Prvi dani u vašoj tvrtki ili ustanovi

Prvi susret novog zaposlenika/ice s novim radnim mjestom i novim suradnicima treba biti unaprijed osmišljen i organiziran. Na taj način, novopridošlom zaposleniku/ici omogućit će se lakše i brže prilagođavanje organizacijskoj kulturi tvrtke.

Uvođenje zaposlenika/ice u organizaciju uključuje:

• najavu novog zaposlenika/ice postojećem najbližem timu
• upoznavanje s tvrtkom, kao i ključnim rukovoditeljima
• objašnjenje položaja njegovog/njenog budućeg odjela/tima unutar tvrtke
• dodjelu mentora

Poželjno je novog zaposlenika/icu upoznati i sa strateškim ciljevima, poviješću tvrtke, proizvodima/uslugama tvrtke, organizacijskom shemom, nepisanim pravilima, glavnim prostorijama tj. svime što će mu/joj olakšati uklapanje u novu okolinu.

Prije samog dolaska novog zaposlenika/ice, potrebno je njegovu/njezinu ulogu objasniti budućim kolegama te upoznati postojeće zaposlenike s njihovim budućim zadacima u odnosu na novog zaposlenika/icu.

Specifičnosti kvalitetnog programa uvođenja:

• program postoji kako za nove zaposlenike, tako i za postojeće zaposlenike koji
mijenjaju odjel ili dolaze na novi projekt
• uvođenje se provodi odmah nakon što osoba preuzme novi posao ili projekt
• svatko zna svoje uloge i odgovornosti kod uvođenja nove osobe u organizaciju
• direktno nadređeni su također uključeni u orijentacijski program

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.