Praktični savjeti o komuniciranju posjetnicom-vizitkom (prvi dio)
Danas svaka tvrtka ili obrt ima posjetnice (vizitke). Posjetnice su jedan od najvažnijih i najraširenijih načina komunikacije s kupcima, klijentima i poslovnim partnerima.
Poznate, velike tvrtke mogu si priuštiti da na posjetnici tiskaju svoj logo, ime i prezime svojih zaposlenika i kontakt-informacije. To je za njih dovoljno, ali male organizacije ili obrtnici trebaju bolje iskoristiti svoje posjetnice. Ona mora biti alat za promociju vaše firme, vaših proizvoda, usluga i vas samih.
Posjetnica je ujedno ogledalo vas i vaše tvrtke. Posjetnica služi za osobno predstavljanje, upućivanje pozdrava, čestitaka, zahvala, sućuti i slično.
Što možete napisati na vašoj posjetnici
Osim uobičajenih informacija (naziv, logo, ime i prezime, telefon/faks), dobro bi bilo uključiti slogan ili kratak opis vašeg posla.
Bojom napraviti okvir:
komunicirajte sa ciljem (usluge odnosa s javnošću)
ostavite dojam bez puno novaca (butik odjeće za poslovnu ženu)
kročite kroz život lagano i elegantno (obućar)
zdrava hrana= zdrav duh (prodavaonica zdrave hrane)
Slogan kratko i jasno opisuje vaš posao, uslugu ili proizvod. Mora biti originalan, mora nuditi neku korist vašem budućem kupcu, mora biti jedinstven - znači da ste vi posebni u onome što nudite.
Službene posjetnice
Postoje dvije vrste službenih posjetnica: službene i privatne. Na poslovni sastanak nosimo obje posjetnice te ih uručujemo poslovnim partnerima prema važnosti. Ukoliko želimo da se samo upoznamo sa budućim poslovnim partnerom uručujemo samo službenu posjetnicu.
Preporuka:
službena posjetnica sadrži ime i prezime, zanimanje ili funkciju koju obnašamo u tvrtci (uz ime i prezime može se dodati akademska titula i dr.)
adresa poduzeća, telefon (rijetko se stavlja adresa stana) i e-mail adresa
ako se stavlja logo tvrtke onda ga koristiti na vrhu i neka bude diskretan
kod tiskanja posjetnice koristiti blago naglašeni reljefni tisak
Ukoliko želimo našeg budućeg partnera informirati o našim proizvodima/usluzi koristimo obje strane.
Prednja strana posjetnice:
Ime i prezime, zanimanje, titulu ili funkciju koju obnašamo u tvrtci
Adresa poduzeća, telefon/fax i e- mail adresa
Logo na vrhu – diskretan
Također koristiti blago naglašeni reljefni tisak
Druga strana posjetnice:
Nabrojiti čime se tvrtka bavi (proizvode ili usluge)
Privatne posjetnice
Privatne posjetnice su već često izjednačene sa službenim.
Preporuka:
staviti ime i prezime i zvanje
adresu stanovanja
iako se sve češće na posjetnice stavljaju privatni telefoni i faksovi, ipak je te podatke bolje dopisati olovkom onoj osobi za koju želimo da to zna
koristiti također blago naglašeni reljefni tisak Autor: Ljiljana Buhač
U slijedećem nastavku pročitajte čemu služe posjetnice te o njihovom označavanju, uručivanju i posjetu preko posjetnice.
(V.K.)
Izvor: