Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Praktični savjeti o komuniciranju posjetnicom-vizitkom (prvi dio)

Danas svaka tvrtka ili obrt ima posjetnice (vizitke). Posjetnice su jedan od najvažnijih i najraširenijih načina komunikacije s kupcima, klijentima i poslovnim partnerima.

Poznate, velike tvrtke mogu si priuštiti da na posjetnici tiskaju svoj logo, ime i prezime svojih zaposlenika i kontakt-informacije. To je za njih dovoljno, ali male organizacije ili obrtnici trebaju bolje iskoristiti svoje posjetnice. Ona mora biti alat za promociju vaše firme, vaših proizvoda, usluga i vas samih.

Posjetnica je ujedno ogledalo vas i vaše tvrtke. Posjetnica služi za osobno predstavljanje, upućivanje pozdrava, čestitaka, zahvala, sućuti i slično.

Što možete napisati na vašoj posjetnici

Osim uobičajenih informacija (naziv, logo, ime i prezime, telefon/faks), dobro bi bilo uključiti slogan ili kratak opis vašeg posla.

Bojom napraviti okvir:

  • komunicirajte sa ciljem (usluge odnosa s javnošću)
  • ostavite dojam bez puno novaca (butik odjeće za poslovnu ženu)
  • kročite kroz život lagano i elegantno (obućar)
  • zdrava hrana= zdrav duh (prodavaonica zdrave hrane)
  • Slogan kratko i jasno opisuje vaš posao, uslugu ili proizvod. Mora biti originalan, mora nuditi neku korist vašem budućem kupcu, mora biti jedinstven - znači da ste vi posebni u onome što nudite.

    Službene posjetnice

    Postoje dvije vrste službenih posjetnica: službene i privatne. Na poslovni sastanak nosimo obje posjetnice te ih uručujemo poslovnim partnerima prema važnosti. Ukoliko želimo da se samo upoznamo sa budućim poslovnim partnerom uručujemo samo službenu posjetnicu.

    Preporuka:

  • službena posjetnica sadrži ime i prezime, zanimanje ili funkciju koju obnašamo u tvrtci (uz ime i prezime može se dodati akademska titula i dr.)
  • adresa poduzeća, telefon (rijetko se stavlja adresa stana) i e-mail adresa
  • ako se stavlja logo tvrtke onda ga koristiti na vrhu i neka bude diskretan
  • kod tiskanja posjetnice koristiti blago naglašeni reljefni tisak
  • Ukoliko želimo našeg budućeg partnera informirati o našim proizvodima/usluzi koristimo obje strane.

    Prednja strana posjetnice:

  • Ime i prezime, zanimanje, titulu ili funkciju koju obnašamo u tvrtci
  • Adresa poduzeća, telefon/fax i e- mail adresa
  • Logo na vrhu – diskretan
  • Također koristiti blago naglašeni reljefni tisak
  • Druga strana posjetnice:

  • Nabrojiti čime se tvrtka bavi (proizvode ili usluge)
  • Privatne posjetnice

    Privatne posjetnice su već često izjednačene sa službenim.

    Preporuka:

  • staviti ime i prezime i zvanje
  • adresu stanovanja
  • iako se sve češće na posjetnice stavljaju privatni telefoni i faksovi, ipak je te podatke bolje dopisati olovkom onoj osobi za koju želimo da to zna
  • koristiti također blago naglašeni reljefni tisak

    Autor: Ljiljana Buhač

    U slijedećem nastavku pročitajte čemu služe posjetnice te o njihovom označavanju, uručivanju i posjetu preko posjetnice.

    (V.K.)

  • Izvor:

    MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.