Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Za uspjeh je važno premostiti generacijski jaz među zaposlenicima

Pripadnici generacije X vole špekulirati dionicama, raditi na daljinu, često uzimati odmor i uživaju u razvoju i usvajanju novih vještina, dok tradicionalisti, kako im i samo ime kaže, više vole tradicionalni radni raspored od 9 do 17 u uredu.

Po prvi puta u povijesti u američkoj radnoj snazi nalaze se četiri generacijetradicionalisti, baby boomeri, pripadnici generacije X i generacije Y. Pitanje je znaju li menadžeri i direktori američkih tvrtki kako premostiti generacijski jaz koji postoji između tih različitih dobnih skupina, kako bi zadovoljili njihove potrebe i očekivanja, i što je još važnije, ostvarili ciljeve tvrtke.

Na Sveučilištu George Mason tako su odlučili pokrenuti tečaj višegeneracijskog učenja, koji bi zaposlenicima trebao pružiti uvid u očekivanja, osobine, radne stilove i stavove prema autoritetu pripadnika tih različitih dobnih skupina, a kako sve bi se bolje međusobno razumjeli, što je ključno za uspjeh na radnom mjestu. Ovdje donosimo nekoliko primjera što će polaznici učiti na tečaju:

  • Pripadnici generacije X boje se da ne stagniraju u poslu i privatnom životu, dok pripadnici generacije Y znaju da je ravnoteža između zabave, volontiranja i posla vrlo važna.
  • Tradicionalisti više vole komunicirati izravno s ljudima nego putem e-maila, dok se pripadnici generacije Y više vole služiti modernom tehnologijom u komuniciranju.
  • Baby boomeri više vole da ih nadređeni "puste na miru", dok pripadnici generacije X vole kada ih se pita za mišljenje.
  • Pripadnici generacije Y za koje se obično misli da su ovisni o tehnologiji i razmaženi, da imaju čudnu odjeću i frizuru, ne žele da ih se procjenjuje prema vanjskom izgledu i žele da se ostali prema njima odnose kao prema kolegama a ne kao prema djeci.

    (T.B.)

  • Izvor:
    Fednews

    MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.