Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Sve više američkih zaposlenika misli kako su potplaćeni

Podaci američkog Ministarstva rada pokazuju kako prosječni američki zaposlenik, unatoč gospodarskom oporavku, u posljednje tri godine nije dobio značajnije povećanje plaće.

Rezultati godišnjeg istraživanja o stavovima na radnom mjestu, koje su zajedno provele tvrtke Randstad USA i Harris Interatcive, pokazuju kako otprilike 40% zaposlenika misli da je njihova plaća manja tržišno kompetitivne plaće, za razliku od 28% koliko ih je tako mislilo prošle godine.

Istovremeno, povećao se i broj poslodavaca koji misle kako su plaće koje isplaćuju kompetitivne na tržištu. Naime u ovogodišnjem je istraživanju 50% poslodavaca mislilo tako, dok je godinu ranije to mislilo 42% poslodavaca.

Istraživanje je provedeno na uzorku od 1.600 zaposlenika i 1.300 poslodavaca.
Generalni direktor za marketing iz tvrtke Randstad USA, Eric Buntin objašnjava kako su poslodavci možda u pravu, međutim plaće zaposlenika ne moraju biti usklađene sa povećanim troškovima života koji američko stanovništvo proživljava, posebice ekstremnim povećanjem cijene benzina u posljednjih šest mjeseci.

Međutim, nove generacije zaposlenika, posebno mladi, pripadnici tzv. generacije Y, ponajmanje su zainteresirani za povišice. Oni žele mogućnost stjecanja novih vještina, što je naglasilo i 31% ispitanika u istraživanju, za razliku od 27% njih kojima je najvažnije povećanje plaće. Istraživanje je pokazalo kako je za 19% ispitanika iz generacija Y, najvažniji razvoj karijere, dok povećanje odgovornosti važnim smatralo tek 3% ispitanika.

Buntin objašnjava kako pripadnici generacije Y žele stjecati nove vještine i susretati se s izazovima, ali ne žele veću odgovornost te naglašava kako bi ova generacija mogla biti prekretnica uobičajenog razvoja karijere.

(A.T.)
Izvor:
Chicago Tribune - -

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.