Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Ikone zanimanja 21. stoljeća

Frizeri, zvijezde show business-a i savjetnici u menadžmentu najtraženiji su poslovi današnjice, prema istraživanju Britanske zaklade za rad (The Work Foundation think-tank).


Prema istraživanju organizacije za teoretska israživanja tzv. think-tank, spomenute djelatnosti su tzv. ikone zanimanja 21. stoljeća jer se pomoću njih može opisati stil modernog načina života.

Stephen Overall, voditelj istraživanja, kazao je da je početkom 20. stoljeća situacija bila sasvim drugačija. Tada su tvornički radnici i proleteri bili ključne figure toga vremena. Overall ističe da su zanimanja danas poprimila sasvim drugačiji značaj, pa je moderni posao postao proturječan i složen.Britanska zaklada za rad analizirala je kako tržište rada utječe na rad te koji se poslovi mogu personificirati uz ovaj trend.

Istraživanje je pokazalo da je svaki zaposlenik značajan zbog različitih faktora.Frizeri i ostala slična zanimanja, poput fitnes trenera, prozvane su ikonama današnjice jer uz fizičku spremu pokazuju važnost socijalnih znanja, poput načina razgovaranja sa klijentima.

Menadžerske savjetnike nazivaju ione jer pokazuju snagu ne člana organizacije, dok zvijezde show business-a utjelovljuju estetsko značenje posla i moderni način življenja.

Za menadžere se kažu da su ikone jer niti jedna druga grupa nije toliko velika i ne grana se tako brzo. Istovremeno je opterećena statusom i hijerarhijom. Također, karakter menadžera centar je najvećih fundamentalnih moralnih dilema našega vremena zbog sukoba morala i tržišta.

(A.T.)
Izvor:
Personneltoday

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.