Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Američki posloprimci ne poznaju tvrtku u kojoj bi željeli raditi

Kaže se da na poslovni uspjeh često utječe poznanstvo. No, vještina u prepoznavanju budućih poslodavčevih koraka, ključna je karika za uspjeh, potvrdilo je to nedavno istraživanje. Naime, čak 47% ispitanih direktora navelo je za najučestaliju pogrešku posloprimca na intervjuu za posao slabo ili nikakvo poznavanje tvrtke.

Istraživanje je provela američke nezavisne istraživačke firma Accountemps, na uzorku odgovora od 150 izvršnih direktora, uključujući one iz odjela ljudskih resursa te odjela financija i marketinga među 1.000 najvećih nacionalnih američkih kompanija.

Njih 17% navelo je da posloprimci nisu pripremljeni za razgovor te da nemaju iskustvo, dok je 9% direktora istaknulo kandidatovo pomanjkanje entuzijazma. Ne gledanje u oči tijekom razgovora istaknulo je 3% direktora, dok je za 2% njih pogreška bila prevelika radoznalost kandidata o iznosu plaće, beneficija te pomanjkanja samopouzdanja i neprikladna odjeća.

I prije sastanka s poslodavcem posloprimci se trebaju raspitati o tvrtki u kojoj bi željeli raditi, savjetovao je Max Messmer, autor knjige Upravljanje karijerom za neznlice (Managing Your Career For Dummies).

Istaknuo je da uspješnim kandidatima osnovno poznavanje o tvrtki, koja uključuje njezinu povijest i poslovne ciljeve, može koristiti u isticanju svojih vještina koja bi mogla tvrtki doprinjeti u postizanju ciljeva.

(A.T.)
Izvor:
ReliablePlant

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.