Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Industrija mladim Britancima znači novac, a starijima muškost

Stavovi mladih Britanaca o industriji gotovo se potpuno razlikuju od mišljenja starijih osoba, pokazalo je istraživanje britanske tvrtke AMEC u suradnji sa Sunday Timesom i britanskom Work Foundation, provedeno na 1.000 osoba.

I dok riječ industrija, osobe iznad 45 godina asocira na dimnjake i rudnike ugljena, buku te prljavštinu, mlađi od 30, a pogotovo oni mlađi od 24, orijentirani su na budućnost u svom iznošenju asocijacija, pozivajući se na računala, uspjeh, zaradu i tehnologiju.

Istraživanje je provedeno kako bi se istražilo na koji način osobe percipiraju industriju, u vrijeme kada se postupno pretpostavlja kako je Britanija postala post-industrijska nacija. Osim toga, istraživanjem se otkrilo kako je industrija, osobe mlađe od 24 godine, najčešće asocirala na novac, poslovanje, uspjeh, računala i tehnologiju, dok su osobe starije od 45 uglavnom isticale tvornice, prljavštinu, propast, štrajkove, Kinu i muškost.

Gledano u cjelini, najčešće spominjani simboli bili su tvornica (26,6%), novac (19,8%), propast (11,7%), poslovanje (6,2%) te računala (6,2%). Međutim što je ispitanik bio stariji, novac ga je sve manje asocirao na industriju.

Od ukupno ispitanih, njih 42% misli kako su poslovi u industriji često visoko kvalitetni, dok 25% ispitanih smatra upravo suprotno, kako ti poslovi nekvalitetni. U dobnoj skupini od 16 do 24 godine, 67,2% njih smatra kako su poslovi u industriji vrlo kvalitetni.

(V.K.)
Izvor:
Reliable Plant

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.