Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Kanadske tvrtke nadziru blogere

Vodeće financijsko–uslužne tvrtke u Kanadi sve češće unajmljuju tvrtke za odnose s javnošću kako bi nadzirali što "utjecajni blogeri", poput novinara, pišu o njihovim tvrtkama.

Iako nadziranje blogera za neke izgleda zlobno, PR stručnjaci tvrde da se takva praksa pokazala dobrom.

Morate znati da blogeri mogu sasvim promijeniti vašu reputaciju kao i reputaciju tvrtke jer ljudi sve češće dobivaju informacije o uslugama i proizvodima tvrtki putem blogova, rekao je predsjednik tvrtke Environics Communications Bruce MacLellan.

Naime, blog danas može pročitati svatko, a pišu ih amateri kao i profesionalci. Također, na blogovima se nalaze razni komentari čitatelja, pa tako i oni koji pišu iz interesa, bilo političkih ili kulturnih.

Statistički podaci pokazuju da je oko 30% do 40% odraslih pročitalo barem jedan blog prošloga mjeseca. Pojašnjava da su blogovi korisni za daljnji posao jer na njima proizvođači mogu svojim mušterijama prikazati "bolju sliku" kompanije.

Blog se može koristiti i interno, unutar tvrtke. Primjerice, izvršna direktorica EBay-a Meg Whitman svakodnevo piše savjete zaposlenicima kako bi im pomogao da se lakše nose sa životnim problemima.

(A.T.) Izvor:
Toronto Star

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.