Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Networking sve utjecajniji u poslovnom svijetu

Danas je funkcioniranje u poslovnom svijetu nezamislivo bez "networkinga", udruživanja u mrežu poslovnih kontakta radi profesionalnog napredovanja.

Iako se postojanje elitnih i vrlo utjecajnih "Lions" i "Rotary" klubova temelji na općedruštvenom angažiranju, njihovi su se brojni članovi nesumnjivo nesebično podupirali i na profesionalnom planu.

Danas u uvjetima suvremenog poslovanja međusobni kontakti u profesionalnoj sferi postaju važniji no ikad pa su poslovna "networking" udruženja ne samo neizbježna već i sve brojnija i utjecajnija.

Moderan "networking" djeluje otvoreno, transparentno, profesionalno i stručno radi uzajamnog potpomaganja i poticanja svojih članova, a odvija se, što je bitno, bez ikakve financijske koristi.

Radionicama, seminarima i savjetovanjima članovi usvajaju različite poslovne vještine te dobivaju informacije o novim trendovima i strategijama u poslovnom svijetu, ali i odgovore na mnoga pitanja, primjerice, kako napredovati u karijeri.

Jedan od važnijih segmenata funkcioniranja "networkinga" je vođenje i podupiranje članova koji su ili na početku poslovne karijere ili žele znatnije napredovati, koje se odvija neposredno, metodom "mentoringa".

Poželjno je da svatko tko razmišlja o "networkingu" prvenstveno preispita svoje motive i jasno definira cilj, odnosno odredi želi li pronaći bolji posao, izgraditi međunarodnu karijeru ili proširiti stručne kompetencije.

Svi zainteresirani za "networking" udruživanje svakako trebaju ovladati metodom "smalltalka" jer svi veliki i korisni razgovori počinju neobveznim čavrljanjem.

U "networkingu" vrlo važnu ulogu imaju posjetnice, stoga ih treba dijeliti "šakom i kapom", čak i kod slučajnih susreta. Pritom treba pripaziti da sugovornik uvijek uzvrati karticom.

Budući da se u pravilu na kontakt ostvaren "networkom" poziva samo u slučaju kad za to postoji potreba nametljivi pozivi nakon upoznavanja nikako ne dolaze u obzir.

Ako je riječ o neobično važnoj osobi, poželjno je poslati neobavezujuću e-poruku ili čestitku. Nadalje, pristojno je da se čak i za najmanji koristan savjet ili informaciju pravovremeno zahvali što kraćim telefonskim razgovorom ili e-poštom.

(A.T.) Izvor:
Poslovni dnevnik

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.