Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Na božićnim domjencima sklapaju se nova poznanstva

Na božićnim domjencima koje tvrtke organiziraju da bi se osvrnuli na proteklu poslovnu godinu, može se s poslovnim partnerima, suradnicima i novinarima razgovarati u opuštenijoj atmosferi.

Veliki broj stranih tvrtki donijelo je, kao dio poslovne etikete, i neka uvriježena pravila ponašanje na takvim događajima. Inače u poslovnom svijetu nema toleriranja kašnjenja, no u ovim prilikama uobičajeno je doći nekoliko minuta kasnije od najavljenog početka.

Isto tako, pristojno je napustiti domjenak petnaestak minuta prije navedenog vremena završetka. U slučaju da nije definirano vrijeme trajanja, smatra se da domjenak traje dva sata.

Što se tiče odjeće, ona je definirana ambijentom, ali je uobičajena je elegancija bez prevelike poslovnosti.

Vezano za hranu, uvijek je najpristojnije uzeti najmanju količinu na tanjur, ne zadržavati se oko stola, a tanjur ili čašu držati u lijevoj ruci. Desna ruka, naime treba uvijek biti slobodna za rukovanje i upoznavanje.

Domjenci u tvrtkama osim osjećaja ugode, samopouzdanja, stvaranja novih kontakata i znanja, donose i profesionalnu korist u vidu širenja veza i odnosa, povećanja baze podataka i novih informacija.

Važno je napomenuti da su ovakvi događaji spajanje ugodnog s korisnim i na njima se ne treba pojavljivati radi prestiže, jer to obično rezultira neraspoloženjem.

Deset pravila bontona

  • Ne odlazite na domjenke na koje niste pozvani
  • Usvojite pozitivan stav
  • Usredotočite se na moguću korist od događaja
  • Planirajte vlastito predstavljanje
  • Ne zaboravite poslovne posjetnice
  • Uvijek ljude gledajte u oči i smiješite se
  • Prikladno se odjenite
  • Ne ogovarajte
  • Jedite i pijte umjereno
  • Napustite dogadaj u pristojnom vremenu

    (T.N.)

  • Izvor:
    Vjesnik

    MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.