Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Prednosti pisanja bloga na poslu

Blog može biti odličan "komunikacijski kutak" koji povezuje osobe različitih zanimanja.

Mnoge svjetske organizacije prepoznale su blogove kao izvrstan način komuniciranja između zaposlenika kako bi izmjenjivali ideje i znanja, a neki ih koriste za promociju svojih tvrtki. Istraživanje koje je proveo servis kojemu je primarna djelatnost praćenje blogova Technorati pokazalo je da trenutno postoji više od 57 milijuna blogova.

Što je blog?

Blog je skraćenica od engleske riječi web log, što u doslovnom prijevodu znači "mrežni dnevnik", na kojoj pojedinac, kronološkim redom i novinarskim stilom pisanja, bilježi svoja razmišljanja i stavove.

Klasičan blog kombinira tekst sa slikama te linkovima drugih blogera i popularnih web stranica. Ključan dio bloga je mjesto odvojeno za davanje komentara čitatelja.

Kako koristiti blog?

S novom generacijom zaposlenika koji imaju znanja novijih tehnologija mnogi poslodavci prepoznali su blogove kao funkcionalan način komuniciranja između zaposlenika. Pokazalo se da pisanjem bloga na poslu možete:

  • Ostvariti bolju suradnju između zaposlenika unutar tvrtke, ali i klijenata.
  • Povećana je radna učinkovitost te izbjegnuta opterećenost velikim brojem e-mailova.
  • Veća uključenost zaposlenika.
  • Smanjeni su troškovi marketinga.

    Ipak, mnogi poslodavci se boje negativnog učinka bloga. Naime, najveća opasnost je video snimka. Primjerice, zaposlenici mogu snimiti neugodne događaje iz tvrtke te ga pustiti na popularnoj web stranici YouTube.

    Također, veća je mogućnost da će zaposlenici umjesto rada, veći dio vremena na poslu pisati blog. Ponekad svojim pisanjem mogu naškoditi reputaciji tvrtke za koju rade.

    (A.T.)

  • Izvor:
    Personneltoday

    MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.