Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Marijana Kresl, Generali osiguranje d.d.

Generali osiguranje d.d. član je Generali Group, treće najveće osiguravajuće grupacije u Europi i jedne od vodećih u svijetu, koja bilježi preko 175 godina tradicije poslovanja. Ideja vodilja Grupe oslikava samosvjesnost poduzetništva grupe i određuje vrijednosti za menadžment i zaposlene. Korporativnim sloganom "Sigurnost pod okriljem lava" naglašava se pažnja za dobrobit klijenta kao središta poslovnih aktivnosti, što je jamstvo uspjeha i pred budućim izazovima. U ovotjednom HR Intervjuu na MojPosao, HR Manager Generali osiguranja Marijana Kresl, govori o edukaciji zaposlenika, razvijanju networkinga, motivaciji i selekcijskom postupku.

MojPosao: Možete li opisati viziju i misiju vaše tvrtke?

Marijana Kresl: Misija Generali osiguranja d.d. je pružati financijske usluge osiguranja pod okriljem tzv. Care-Concept programa koji podrazumijeva razvoj dugoročnog, profitabilnog i personaliziranog odnosa sa svakim klijentom. Takvim pristupom svakog osiguranika stavljamo u središte naših aktivnosti i pružamo mogućnost korištenja inovativnih osiguravateljskih usluga i proizvoda primjereno oblikovanih za svako razdoblje njegova života, a kojima ostvaruje jamstvo za osobnu ili financijsku sigurnost svojih najbližih.

Generali vizija nadovezuje se na tradiciju, znanje i iskustvo u poslovanju od preko 175 godina koje uči da je usmjerenost na razvoj kvalitetnih odnosa sa zaposlenicima, poslovnim partnerima i klijentima ključ dugoročnog poslovnog uspjeha na tržištima širom svijeta.

MojPosao: Kako Generali osiguranje pristupa slučajevima transfera kadrova iz konkurentskih tvrtki, ako za njih pokaže interes?

Marijana Kresl: U svakoj vrsti posla sve počinje od osobne ambicije i vizije razvoja karijere zaposlenika. Želja za promjenom radne sredine uvjetovana je sveukupnim dojmom kojeg zaposlenik percipira o svojoj tvrtki što uključuje unutarnje zadovoljstvo vlastitim poslom, radnom okolinom, suradnicima, procesom rukovođenja i svime ostalim što čini organizacijsku kulturu neke tvrtke. Kroz dosadašnje osobno iskustvo u razgovorima s potencijalnim zaposlenicima evidentno je kako ih privlače tvrtke koje njeguju tzv. otvorenu korporativnu kulturu koja se temelji na međusobnom povjerenju s usmjerenjem na postignuće individualnih poslovnih ciljeva i njihovom jasnom valorizacijom u kontekstu uspjeha tvrtke u cjelini. Nadalje, kandidati za posao uočavaju kod Generali osiguranja sposobno rukovodstvo, prilike za učenje i profesionalni razvoj, poslovni izazov i, ne manje važno, priznanje za dobar rad što nas čini privlačnom radnom sredinom.

MojPosao: Kako funkcionira Generali akademija?

Marijana Kresl: Kao međunarodna grupacija s prisutnošću u preko 50 zemalja širom svijeta, Generali je odavno uočio potrebu za aktivnom razmjenom profesionalnog znanja i iskustava unutar Grupacije. Generali akademija interna je edukacijska platforma sa zahtjevnim i standardiziranim edukativnim programom koji pruža daljnju profesionalnu specijalizaciju u raznim poslovnim područjima koja čine poslovanje osiguravateljskog društva. Po stečenom znanju, diplomanti Generali akademije u mogućnosti su odgovoriti poslovnim izazovima unutar pozicija Grupacije širom svijeta.

MojPosao: Što Generali osiguranje traži od svojih zaposlenika, a što im može dugoročno ponuditi?

Marijana Kresl: Pored profesionalnih znanja i sposobnosti za određeno radno mjesto, u kandidatima tražimo osobni karakter i spremnost na visok stupanj zalaganja, otvorenost i fleksibilnost u prihvaćanju standarda i ponašanja unutar naše organizacije. Kao poslodavac, Generali pruža profesionalni i osobni razvoj te nagrađuje kvalitetan rad što dugoročno osigurava zadovoljstvo zaposlenika.

MojPosao: Što činite po pitanju zbližavanja i razvijanja boljeg networkinga među zaposlenicima?

Marijana Kresl: Pored standardnih internih komunikacijskih alata Intraneta, oglasne ploče, okružnica, internih magazina i biltena, kao i drugih načina informiranja o životu tvrtke, posebna pažnja pridaje se i aktivnoj razmjeni informacija između eksperata raznih poslovnih područja unutar Generali grupacije. Tako organizirani oni čine svojevrsnu međunarodnu komunikacijsku grupu koja djeluje kroz tzv. IRN mrežu (International Research Network).

MojPosao: Koje vrste motivacije koristite za nagrađivanje zaposlenika?

Marijana Kresl: Svaka vrsta motiviranja i nagrađivanja ogleda se kroz individualno ostvarenje poslovnih rezultata u odnosu na ciljeve u razdoblju od cijele godine. Načini nagrađivanja mogu biti različiti: od isplate bonusa po ocjeni kvalitete rada svakog zaposlenika do omogućavanja dodatne stručne edukacije za usvajanjem znanja i stjecanjem vještina od važnosti za unaprjeđenje poslovanja. Zaposlenik može pohađati dodatna školovanja, tečajeve, seminare, radionice i konferencije. Također, za sve zaposlenike kontinuirano se provodi nadogradnja znanja engleskog jezika. Govorimo li o slobodnom druženju, Generali redovno organizira razne sportske aktivnosti, team building programe i nezaobilaznu Blagdansku proslavu na kraju godine.

Rado bih zaključila odgovor citatom: "Ljudi više doprinose organizaciji kad se prema njima odnosi kao prema vrijednim i odgovornim zaposlenicima". (McGregor)

MojPosao: Za kraj, možete li opisati jedan vaš selekcijski postupak?

Marijana Kresl: U Generali osiguranju provodimo selekcijski postupak u nekoliko temeljnih koraka sa svrhom da utvrdimo kompatibilnost između kandidata i organizacije kao radnog mjesta, kako bi se izabrali kandidati koji mogu pridonijeti uspjehu na poslu.

Prvi korak selekcijskog postupka je pregled i selekcija životopisa. Najčešće ga provodi neposredni rukovoditelj koji ima najbolji uvid u zahtjeve radne pozicije, a uz relevantne podatke to može biti i predstavnik odjela za ljudske resurse.

Drugi korak je razgovor kandidata s neposrednim rukovoditeljem u formi intervjua, gdje se za neke radne pozicije uključuje i predstavnik odjela za ljudske resurse. Svrha intervjua je ustanoviti koliko kompanija može pružiti zaposleniku obzirom na njegove želje i koliko kandidat može zadovoljiti potrebe kompanije kroz parametre obrazovanja, radnog iskustva, profesionalnih interesa i osobnih ambicija.

Treći korak su testiranje osobina ličnosti i intelektualnih sposobnosti koje provodi profesionalni psiholog. Za neke radne pozicije provode se i testovi znanja koje Odjel HR priprema zajedno u suradnji s matičnim odjelom gdje se ta znanja i traže. Testovi nemaju eliminacijski karakter jer kandidat visoke motivacije i visokih sposobnosti znanje može steći u relativno kratkom roku.

Četvrti korak je završni individualni razgovor s neposrednim rukovoditeljem i odgovornim članom Uprave, kojem pristupljuje mali broj odabranih kandidata koji su prošli sve prethodne korake selekcijskog postupka.

(V.K.)

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.