Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Društvena odgovornost tvrtke Britancima važnija od plaće

Gotovo polovica mladih budućih i sadašnjih zaposlenika u Velikoj Britaniji odbila bi raditi za poslodavca koji nema jasno razvijenu ili uopće ne primjenjuje društveno odgovorno poslovanje, pokazuje istraživanje koje je proveo britnaski telekomunikacijski operater BT.

Rezultati pokazuju kako je više od jedne trećine ispitanika navelo da im je rad za odgovornu kompaniju koja brine o socijalnoj osjetljivosti i ekologiji, mnogo važniji od plaće.

Nadalje, 44% mladih izjavilo je kako ne bi radili za poslodavca kojeg prati loš glas, dok je polovica ispitanih rekla kako bi se svi poslodavci trebali voditi društveno odgovornim poslovanjem.

Očuvanje okoliša važna je stavka poslovanja za trećinu ispitanih, čak ispred marketinških inovacija, fleksibilnih radnih aranžmana, zadovoljstva zaposlenika i društvenih investicija.

Četvrtina mladih vjeruje kako tvrtke i njihovo poslovanje imaju najviše utjecaja na budućnost planete, čak više i od vladajućih struktura.

(V.K.)
Izvor:
Personneltoday

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.