Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Generacija Y testira snagu lojalnosti

Za 6% je veća vjerojatnost da će pripadnik generacije Y promijeniti posao i otići iz tvrtke za razliku od starijih kolega, pripadnika generacije X.

Istovremeno, ako poslodavci udovolje zahtjevima pripadnika generacije Y, oni će pokazti veću lojalnost tvrtki od ostalih zaposlenika, navodi se u američkom istraživanju tvrtke Walker Information pod nazivom "Lojalnost na poslu".

To istraživanje je pokazalo da su zadovoljni pripadnici generacije Y za oko 6% više lojalni tvrtki u kojoj rade čak i od baby boomera koji slove za posljednju generaciju koja vjeruje u "posao za cijeli život".

Po čemu se pripadnici generacije Y razlikuju? Profesionalno gledano, oni su mladi, educirani, poznaju vještine potrebne za rad i željni su napretka, a cilj im je raditi brže i više od ostalih zaposlenika.

No, ako uvide da njihov rad nije dovoljno cijenjen, da u radu ne mogu pokazati svoje vještine te da nemaju mogućnost brzog napredovanja – tražit će novi posao.

Također, istraživanje je pokazalo da su svi zaposlenici, nevažno kojoj generaciji pripadali, lojalni tvrtkama u kojima rade. Međutim, ako poslodavci žele zadržati talentirane zaposlenike moraju posegnuti za nekim novim mjerama poput većih plaća i pogodnosti te bržoj mogućnosti napredovanja na poslu.

Ukoliko to poslodavci ne učine, velika je vjerojatnost da će talentirani, najviše mladi zaposlenici, napustiti tvrtku u kojoj rade te potražiti novi posao.

(A.T.)
Izvor:
The Kansas City Star

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.