Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Američki poslodavci žele pasivne posloprimce

Ti zaposlenici ne traže novi posao. Štoviše, zadovoljni su svojim radnim mjestom. No, kada od svojih prijatelja ili kolega čuju neku zanimljivu poslovnu ponudu, zainteresiraju se.

HR menadžeri nazivaju ih "pasivnim posloprimcima" jer iako priželjkuju bolje uvijete rada, ne šalju životopise niti se raspitaju o slobodnim radnim mjestima.

No, upravo su ti zaposlenici – pasivni posloprimci – najtraženiji na tržištu rada. Oni kvalitetno obavljaju svoj posao i vrlo su cijenjeni u vlastitoj kompaniji. Pitanje je kako ih pronaći i pridobiti da pređu u novu tvrtku ili prihvate bolji posao?

Oni ne čitaju oglase, ne odlaze na sajmove niti dolaze na seminare s ciljem da bi upoznali novog poslodavca.

Stoga su kompanije u SAD-u bile primorane pronaći ih na neki drugi način. Jedna od tih kompanija je i Washington Group International.

Donald Vincent, voditelj odjela ljudskih resursa koji pronalazi talentirane inženjere kaže da je to prava borba za top talente.

Iako mu ne predstavlja problem pronaći i do 35 diplomiranih inženjera ili project managera u jednom danu, na tržištu rada najtraženiji su stručnjaci i oni kvalitetni zaposlenici s radnim iskustvom.

Kako bi za svoju tvrtku zainteresirali te zadovoljne zaposlenike iz drugih kompanija, u Washington Group Internationalu su došli na ideju da petkom i subotom održavaju Dane otvorenih vrata.

Na te dane zaposlenici pozivaju sve osobe koje poznaju, od dobrih prijatelja do ljudi iz iste struke, a kompanije izdaje i interni list koji se tom prilikom dijeli, a u kojem se nalaze sve novosti vezane za struku, rad u kompaniji, ali i pozivnice za nove posjetioce.

I tako kompaniju iz mjeseca u mjesec posjećuje sve više ljudi među kojima se kriju i vrlo talentirane osobe.

"Na taj način zaposlenici u tvrtki upoznaju različite ljude s kojima dijele svoja iskustva, a dobar glas od svog zaposlenika najbolji je način kako privući novog", kaže Vincent.

Također, dodao je, da i menadžeri sudjeluju u upoznavanju posjetioca s radnom tvrtke kako bi im pokazali način rada te eventualno pronašli nekog novog talenta. (A.T.)

Izvor:
The Gazette

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.