Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

U Hrvatskoj Internet koristi tek 39 posto ljudi

Prosjek korištenja Interneta u Europi je 47 posto, a prednjači Estonija sa 69 posto

U Hrvatskoj oko polovice građana starijih od 15 godina ima osiguran pristup Internetu, ali ga koristi njih 39 posto i broj korisnika u odnosu na prošlu godinu porastao je za neznatnih oko jedan posto, pokazuju rezultati istraživanja GfK Hrvatska provedenom u srpnju na tisuću ispitanika.

Hrvatska je po korištenju Interneta tako ispod prosjeka Europe od 47 posto, a prednjači Estonija sa 69 posto.



Svrha korištenja – čitanje novina
Prosjek Austrije je 67 posto, Njemačke 66 posto, Slovenije 61 posto, Slovačke 50 posto, Češke 49 posto, Latvije 59 posto i Poljske 41 posto.

Istraživanje je pokazalo da više od polovice anketiranih građana ima strah ili odbojnost prema računalima. Ukupno ih 53 posto u potpunosti ili djelomično potvrđuje da ih računala zbunjuju i da se nikad na njih neće naviknuti.

Manje od 40 posto anketiranih u potpunosti ili djelomično se slaže s tvrdnjom da informacije koje trebaju najprije potraže na Internet, a s tom se tvrdnjom ne slaže 61 posto ispitanika. Još više, 85 posto njih, se ne slaže s tvrdnjom da kupovina preko Interneta olakšava život.

Najviše srednjoškolaca
U obrazovnoj strukturi korisnika prednjače osobe sa završenom srednjom školom i studenti. Podaci samo za korisnike Interneta pokazuju da njih 69 posto jednom ili nekoliko puta dnevno koristi Internet. Najčešća je svrha korištenja interneta informiranje o dnevnim događajima i čitanje novina, e-mail i pretraga pomoću tražilica.

Prosjek ukupno tjedno provedenog vremena na internetu je 9,6 sati i nešto je veći za muškarce nego za žene. Prema podacima istraživanja, većina, 89 posto korisnika ne smatra se ovisnim o Internetu, dok se ovisnima smatra 11 posto korisnika. (A.T.)

Izvor:
GfK

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.