Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Najveći izazov menadžera – upravljanje zaposlenicima

Menadžeri koji nisu samovoljno došli na tu poziciju, često ne znaju pravilno voditi svoje zaposlenike niti se mogu nositi s povećanim obujmom posla

Dok neki menadžeri postižu izvanredne rezultate, drugi se pak ne mogu nositi s brojnim obavezama i ne osjećaju se ugodno na voditeljskoj poziciji, pokazuje britansko istraživanje.

Rezultati istraživanja koje je nad više od tisuću menadžera proveo Institute of Leadership and Management pokazuju da njih 60 posto nije samovoljno odabralo menadžersku poziciju. Istovremeno, četvrtina njih jedva čeka da ih netko zamijeni na toj odgovornoj funkciji.

Privlačna plaća
Menadžeri koji nisu samovoljno došli na tu poziciju navode kako su odgovornost prihvatili samo zato jer je to bio slijedeći korak u njihovu napredovanju, što je značilo i veću plaću, a ne radi želje za upravljanjem s ljudima i procesima.

Zbog toga više od četvrtine njih smatra da ne znaju na ispravan način voditi svoje zaposlenike, dok ih je 14 posto navelo da nisu u mogućnosti nositi se s povećanim brojem radnih zadataka.

Više od 10 posto menadžera izjavilo je da su tek nakon nekog vremena na toj funkciji shvatili da im upravo upravljanje drugim zaposlenicima predstavlja najveći izazov, dok je za više od trećine osoba najveći izazov suočavanje sa stresnim situacijama.

Što se od mene očekuje?
Kada su preopterećeni stresom i ne znaju na koji se način boriti s njim, značajan dio menadžera zaboravlja sve menadžerske vještine koje su stekli i počinju upravljati situacijom na potpuno neprihvatljiv način, upozoravaju autori istraživanja. To naravno može nanijeti veliku štetu poslovanju, dodaju oni.

Američko istraživanje iz 2006. godine pokazalo je da se prelazak na menadžersku poziciju često smatra nagradom za zaposlenika, koji dok ne stupi na tu dužnost, niti ne zna koji će biti njegov posao te hoće li ga moći kvalitetno obavljati.

Stoga je, upozoravaju britanski istraživači, važno da poslodavac prije imenovanja, novom menadžeru detaljno objasni što se od njega ili nje očekuje. Tek tada, ta će osoba moći odlučiti želi li prihvatiti novu odgovornost te hoće li joj novi poslovi predstavljati preveliko opterećenje. (V. K.)

Izvor:
management-issues.com

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.