Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Pet stvari koje nikada ne biste smjeli reći šefu

Donosimo pet izjava zaposlenika koje se često ponavljaju, a koje bi trebalo izbjegavati jer si njihovim izgovaranjem ne činite uslugu.

Ako želite voditelje navesti da pričaju, samo ih pitajte imaju li problema sa zaposlenicima. Stalno bavljenje s potrebama, konfliktima i ambicijama drugih pravi je izazov za psihu. Čak i najbolji šefovi teško se bore kako bi uravnotežili zahtjeve pojedinca naspram onih kolektiva. Mnogi, pogotovo mlađi šefovi podlegnu pritisku i postaju nehajni i cinični prema svim problemima zaposlenika.

Pa, što učiniti? Zaposlenici bi se u svakom slučaju trebali poštedjeti šefovog 'okretanja očiju' ili njegovog gnjevnog odgovora. Donosimo pet izjava zaposlenika koje se često ponavljaju, a koje bi trebalo izbjegavati jer si njihovim izgovaranjem ne činite uslugu.

Imam previše posla
Svi imamo previše posla. Kada se tako požalite šefu, on misli dobrodošao u klub! To dodatno sugerira da ne možete podnijeti stres i skloni ste žaljenju. Ako se bojite nećete stići obaviti sve zadatke, predložite šefu da vam olakša radni teret kroz bolje određivanje prioriteta, promjenu rokova ili savjetovanje.

Premala mi je plaća
Ništa ne može razbjesniti menadžera kao traženje povišice bez argumenata i opravdanja. Nije važno što imate kredit, ili se planirate vjenčati, ili su vam djeca krenula u školi. To su vaši problemi koji se temelje na vašim izborima, ne tvrtkini. Ako želite više novca, dođite šefu s obrazloženjem zašto ju zaslužujete, koje se temelji na vašim rezultatima. Nemojte ga dovesti pred zid. Zatražite povišicu i pustite ideju da neko vrijeme 'odstoji'.

Nemam nikoga u timu kome mogu delegirati
Kao voditelju, bez obzira na veličinu grupe, vaš posao je da stvorite tim kojem možete delegirati. Stoga, ako se to ne događa, stvar morate popraviti. Kada šefu kažete da vaši ljudi nisu dovoljno snažni, priznajete da niste dobar menadžer.

Mislio sam to učiniti, ali nisam stigao
Pouzdanost je alat za izgradnju povjerenja, koje je ključno za uspjeh u karijeri. Kada voditelju kažete da ste 'ispustili loptu', nakon što se to već dogodilo, to uništava njegovo povjerenje u vas kao pouzdanog zaposlenika na kojeg se može osloniti. A to sa sobom nosi i miris obmane, jer ste ga pustili da misli da je sve u redu, a nije bilo. Svi zaostajemo s rokovima. Ako želite zadržati povjerenje, ili ga povećati, dajte šefu unaprijed do znanja da ćete zakasniti i ponovno dogovorite novi rok. Što ranije u procesu to učinite, to bolje.

Svi su nesretni/zabrinuti/pod stresom
Ovakav komentar obično ima dobru namjeru – zaposlenik pokušava podijeliti važnu informaciju o atmosferi u organizaciji kako bi se problem riješio. Međutim, menadžeri ga često krivo shvate i primaju kao nekonstruktivnu kritiku koja rezultira njihovim odgovorom koji se može opisati kao 'bori se ili bježi'. Na primjer, menadžer može reći: "Odmah svi na zajednički sastanak, da riješimo problem!" ili "Ne mogu se još i s time nositi!". Upamtite da su rijetko svi 'nešto', čak iako se vama tako čini. Umjesto toga možete šefu diskretno prenijeti ono što ste osobno zamijetili i suziti grupu o kojoj govorite koliko je god moguće. (T. B.)

Izvor: kristihedges.com

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.