Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

10 načina da impresionirate ispitivača u prvih 10 minuta

Za ostavljanje dobrog dojma imate samo jednu šansu, i samo nekoliko minuta da to napravite na razgovoru za posao.

Prema jednom istraživanju provedenom među 1.000 najvećih američkih tvrtki, ispitivači oblikuju pozitivno ili negativno mišljenje o kandidatu u samo 10 minuta. Vaše ponašanje može biti 'pod povećalom' od trenutka kada stignete na intervju. Pa kako ostvariti dobar dojam u samo 10 minuta?

 

  • Čvrst stisak suhe ruke, kontakt očima i osmjeh vas čine simpatičnima. Simpatični ljudi najčešće dobivaju posao.
  • Budite spremni na čavrljanje, koje pomaže da se 'probije led' i opušta obje strane te također pokazuje vašu sposobnost da razgovarate s potencijalnim klijentima, kolegama i nadređenima.
  • Pripremite se tako što ćete saznati sve što možete o tvrtki i osobi koja vas intervjuira.
  • Ne sjedajte na čelo stola i ne sjedajte dok vas se na to ne pozove. Tako ćete pokazati kako se ponašate u profesionalnim situacijama.
  • 'Otvorite' s izravnim pitanjima koja bez sumnje dokazuju da ste obavili svoju zadaću i istražili tvrtku, poziciju, odjel, industriju i konkurenciju.
  • Vježbajte odgovore na pitanja koja se uobičajeno postavljaju na intervjuu, da ostavite dojam dobro pripremljenog kandidata.
  • Ako vas se zamoli da pričate o sebi, uvijek odgovarajte iz profesionalnog kuta. Pričanje o obitelji i o tome kako provodite vikende je definitivno krivi pristup. Želite se usredotočiti isključivo na vaš posao u kojem ste efikasni i produktivni.
  • Iskoristite pitanja koja vi postavljate da bi se zainteresirali za vas. Neka zbog kvalitete onoga što govorite ispitivač želi još više od vas, nasuprot tome da ga zatrpate informacijama.
  • Oponašajte govor tijela ispitivača. Ako se on naginje naprijed, vi biste trebali činiti isto. To stvara odnos na podsvjesnoj razni i daje osjećaj dublje povezanosti.
  • Vaša strategija za intervju mora uključivati dokaz da ste uspješno dovršili zadatke koji su važni za posao. Dobra strategija je predstaviti točno određen primjer da ste uspjeli u onome što radite. Potkrijepite to brojkama, postocima i prihodima, kada god je to moguće. (T. B.)

     

     

  • Izvor: Monster.com

     

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.