Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

HR: 5 stvari koje Vam klijent može zamjeriti

Klijenti HR organizacija dobro poznaju i cijene usluge HR stručnjaka. No, čak i sručnjake iza ugla 'vrebaju' zamke koje klijenti neće dočekati blagonaklono.

HR: 5 stvari koje Vam klijent može zamjeriti

Kada dva stručnjaka poslovno surađuju, njihove kompetencije se moraju nadopunjavati. Osluškujte potrebe svojih klijenata. Pritom vodite računa da oni znaju raditi svoj posao. Uz Vašu pomoć to će raditi - još bolje! 

1)     Ne razumijete klijentov posao?

Ključ uspjeha HR stručnjaka leži u odličnom razumijevanju klijentova posla:

Koje ključne proizvode klijent nudi?

Što želi postići u sljedećoj fiskalnoj godini?

Ima li kvalitetan i stabilan proizvod?  

S kojim se poslovnim izazovima susreće?

Suočava li se s bilo kakvim značajnijim financijskim poteškoćama?

Pokažite profesionalnost – klijent očekuje da uložite vrijeme u spoznaju i razumijevanje njegovog posla. ’Timski igrač’ provodi vrijeme s ‘ekipom’ da bi bolje shvatio kako se njegove usluge uklapaju u klijentov posao.

2)     Opsjednuti ste HR-om?

To što ste stručnjak u svom području ne znači da Vas klijent može razumijeti samo ako posjeduje Vaše znanje o upravljanju ljudskim resursima. Ako je klijent zainteresiran za usvajanje novih znanja i informacija, možete ga podučiti terminologiji, načinu rada ili trendovima iz područja HR-a ali, morate biti tolerantni. Klijent ne mora znati baš sve o Vašem poslu, ako to nije od esencijalne važnosti za njegov posao. Pomažite klijentu u sasvim konkretnom slučaju. Ostatak znanja čuvajte u svojoj ‘kutiji s trikovima’.

3)     Ne poznajete osnove radnog prava?

Većina klijenata iznimno cijeni HR stručnjaka koji vlada osnovama radnog prava. Pomoć i savjeti u rješavanju pravnih poteškoća rizik svode na minimum. HR stručnjak koji razumije te osnove i prepoznaje situacije u kojima će biti potrebno poduzeti daljnje pravne korake, klijentu štedi vrijeme i jamči produktivnost.

HR stručnjak koji ne poznaje osnove radnog prava ugrožava klijentov posao, a riskira i vlastiti ugled u njegovim očima.  

4)     Ne znate ‘plesati po žici’?

Vješto balansiranje između menadžmenta i zaposlenika jamči kredibilitet. Ako Vas prati glas da držite stranu menadžmenta, proglasit će Vas ’njihovim čovjekom’. U tom slučaju potencijalni stvarni problemi zaposlenika nikada neće izaći na vidjelo. Suprotno, ako je Vaša naklonost na strani zaposlenika, menadžment bi to mogao protumačiti kao ‘urotu’.

Vrhunski HR stručnjaci vješto balansiraju na ovoj tankoj niti i predstavljaju glas poslovnog razuma. Ne klimaju bespogovorno glavom već hrabro ukazuju zaposlenicima, ali i menadžmentu, kada nisu u pravu. 

5)     Nemate rok a vrijeme je novac?   

Predodžba službe HR profesionalca može se drastično razlikovati od klijenta do klijenta. Usuglasite s klijentom vrstu i razinu usluge. Sastavite ugovor, kako bi svaka strana jasno razumijela svrhu pružanja usluge, što se očekuje od klijenta te vremenski rok u kojem će usluga biti izvedena. Suglasnost oko ugovornih stavki ključ je obostranog razumijevanja.

Nije dovoljno da samo utvrdite politiku odjela. Jasno istaknite klijentu što ćete Vi učiniti za njega, što od njega očekujete i koliko Vam vremena treba da odradite kvalitetan posao. (M.M.)

Izvor: Project Management Articles

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.