Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Što je potrebno za uspješan rad od kuće?

Stvorili ste uvjete za rad od kuće i sretni ste već pri samoj pomisli na prvi radni dan u udobnosti svoga doma. Evo nekoliko korisnih savjeta, kako posao od kuće učiniti još boljim.

Što je potrebno za uspješan rad od kuće?

Ispočetka posao od kuće može djelovati kao odličan potez. No, ukoliko u prvim tjednima primjetite da ste kod kuće manje produktivni nego na poslu, evo nekih prijedloga kako to popraviti.

1) Prilagodite sredninu

Velika je razlika između ureda i stola u dnevnom boravku. Također, nema kolega čija je pomoć ponekad ipak potrebna u rješavanju pojedinih zadataka. Općenito, nedostaje organizacijska struktura karakteristična za rad u kompaniji, stoga je samodisciplina ključna karakteristika na koju sada morate obratiti pažnju.

Pri tome vam može pomoći kreiranje ureda u vlastitom domu. Ako imate prostoriju koju možete pretvoriti u radnu sobu, svakako to učinite. Čak i kod kuće posao je dobro obavljati u prostoru koji je prilagođen obavljanju posla i pomalo podsjeća na ured. Ukoliko nemate prostoriju za tako nešto, u dnevnom boravku kreirajte ‘poslovni’ kutak. To je mjesto na kojem ćete uvijek raditi, a ne na kauču ispred televizora.

2) Poslovna rutina

Na poslu imate točno određeno radno vrijeme i vrijeme za pauzu. Kod kuće to ne postoji – možete raditi kad god želite i uzeti pauzu kada želite. Dobra navika rada od kuće je organiziranje radnog vremena po uredskim principima. Neka vaš radni dan od kuće počinje uvijek u isto vrijeme. Pauze također organizirajte svakoga dana u približno isto vrijeme, kako biste stvorili osjećaj rutine i radne atmosfere. To će vam pomoći u samodisciplini.

3) Postavite pravila ‘kućnog ureda’

  • E-mail – najveću produktivnost ostvarujete kada poštu provjeravate dva ili tri puta na dan, umjesto svakih nekoliko minuta.
  • Plan rada – dnevni i tjedni plan rada pomoći će vam u organizaciji i lakšem određivanju prioriteta, što je radu od kuće posebno važno.
  • Optimalan broj radnih sati – ukoliko planirate raditi osam sati na dan, posao možete razdijeliti tako da radite četiri sata ujutro i četiri sata predvečer. Uvedite uobičajeno vrijeme za obavljanje posla, koje ćete prilagoditi i svojim obiteljskim obavezama. To znači da ćete vjerojatno htjeti raditi onda kada su djeca u vrtiću ili školi ili vikendima rano ujutro, kada još spavaju.
  • Obitelj – uz dobru organizaciju, rad od kuće daje vam priliku da više kvalitetnog vremena provodite sa svojom obitelji. Nemojte radi posla ‘preskakati’ ručak ili večeru, koji su važni i zbog zajedničkih obiteljskih trenutaka. Posao organizirajte tako da ne remeti vaše obiteljske aktivnost, ali i obrnuto – vaši ukućani moraju znati kada je vaše vrijeme za rad i pritom vas ne ometati.

Izvor: Lifehack

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.