Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Sportaši bolji od ekonomista u privlačenju investitora

Dok se hrvatski i srpski 'ekonomski veleposlanici' vraćaju iz pojedinih zemalja neobavljena posla, sportaši privlače i dovode investitore.

Sportaši bolji od ekonomista u privlačenju investitora

Ekonomski veleposlanici, koje je bivša srpska vlada poslala u inozemstvo pronalaze tržišta za srpsku robu, ali i privuku investitore u Srbiju, vraćaju se kući jer nisu polučili očekivane rezultate.

Upravo suprotno, tijekom njihovog boravka u inozemstvu izvoz Srbije je pao, kao i ulaganja stranih tvrtki. Tako je ove godine u Srbiju uloženo svega 200 milijuna eura, a to bi se dogodilo i bez tzv. ekonomskih veleposlanika koji su, usput rečeno, Srbiju godišnje koštali 1,5 milijuna eura.

Za razliku od toga, tenisač Novak Đoković u više je navrata u Srbiju doveo biznismene dubljeg džepa, koji su voljni ulagati u zemlju!  

Da sportaši 'odrađuju' bolji posao u privlačenju ulagača očito smatra i Hrvatska, čija se vlada također odlučila na opoziv svojih gospodarskih atašea iz Ljubljane, Chicaga, Munchena, Beča i Milana.

Ali, zato će hrvatski skijaši našu zemlju promovirati u intenzivnoj kampanji Hrvatske turističke zajednice, koja je namijenjena našim ključnim inozemnim tržištima. A to su upravo ona u kojima su skijaške utrke najgledanije, stoga i kampanja kreće ranije no ikad - u siječnju, kada je vrhunac skijaške sezone i kada su skijaška natjecanja najgledanija. 

U svrhu ove suradnje, HTZ je već odobrio i sponzorstvo Hrvatskom skijaškom savezu, od 2012. do 2014. godine, ukupne vrijednosti 1,8 milijuna kuna.

Izvor: Poslovni dnevnik     

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.