Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

10 kvaliteta odličnih zaposlenika

Trudite se najviše što možete i uvijek ostvarujte svoje profesionalne ciljeve.

10 kvaliteta odličnih zaposlenika

Bilo da tek započinjete karijeru, radite ili tražite novi posao, imajte na umu da je dobar zaposlenik uvijek onaj koji se ističe. 

Svi mi imamo različite karakteristike zbog kojih imamo potencijala biti odlični zaposlenici. No, stalno usavršavanje neupitno je recept za uspješnu karijeru. Vaš (budući) poslodavac sigurno ima visoka očekivanja – zbog toga i vi sami od sebe morate imati visoka očekivanja. 

Pokušajte dostići osobine odličnih zaposlenika (koje vam nedostaju): 

Postavljaju standarde – nijedan odličan zaposlenik nije 'prosječan' već postavlja standarde rada, izlazi iz kalupa s lakoćom i otkriva nove načine kako nešto napraviti bolje 

Ističe vrijednosti tvrtke – najbolji zaposlenici njeguju iste vrijednosti kao i poduzeće za koje rade. To nije nešto što rade namjerno, već je naprosto u njihovoj prirodi. Svako poduzeća s izraženom 'kulturom' traži zaposlenike koji drže do istih vrijednosti. 

Znaju kako treba reagirati – dok su uzbuđenje i entuzijazam poželjni, zaposlenici koji znaju kako to dozirati uvijek će se isticati. Suočeni s izazovom ili stresnom situacijom, oni znaju 'stati na loptu' ili staviti svoj ego u drugi plan kada je u pitanju timski rad. 

Nikada se (javno) ne žale – kvaliteta dobrih zaposlenika je da se žale privatno, a ako to i rade na poslu, uz svoju kritiku uvijek ponude moguće rješenje problema. To su zaposlenici koji raspravljaju o osjetljivim temama na profesionalan način. 

Rade za veće dobro – odlični zaposlenici nisu samo timski igrači; oni odlično razumiju kako njihov tim funkcionira. Imaju sposobnost prilagoditi svoj način rada 'višem dobru' projekta ili poduzeća u cijelosti. 

Znaju primiti i dati kompliment – iznimno dobar zaposlenik često daje komplimente drugima za njihov rad. Lako prepoznaje doprinos svojih kolega.  S druge strane, zna kako skromno primiti pohvalu od drugih.  

Znaju podnijeti kritiku – 'debela koža' tj. visok prag tolerancije česta je odlika dobrih zaposlenika. Prava je rijetkost sposobnost izvrsno obavljati posao unatoč kritikama kojima ste izloženi iz bilo kojih razloga. 

Imaju smisao za humor – stres i različite emocije koje zaposlenici iskuse na poslu obično je lakše podnijeti uz dozu humora. Želite li prevladati stres i ostati na vrhu, humor je važan. 

Rješavaju probleme – odličan zaposlenik uvijek pokušava pronaći rješenje problema, čak i onda ako ih nitko za to ne pita. To su ljudi koje je dobro imati kada zagusti. 

Osobe su od povjerenja – ovo nisu zaposlenici koji šire tračeve. Oni imaju iskreno srce i može im se vjerovati. 

Poradite li na ovim kvalitetama, radite i na svojoj karijeri. Ipak, nemojte se opterećivati time da sve ovo pokušate primijeniti odjednom. Idite korak po korak i sigurno ćete biti uspješan i odlučan zaposlenik. 

Izvor:  Come Recommended

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.