Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Kako napisati savršenu molbu: Najgore što možete napisati u molbi

Molbe su zeznute. S jedne strane, želite se prikazati u najboljem svjetlu, s druge strane ne želite ispasti arogantni.

Kako napisati savršenu molbu: Najgore što možete napisati u molbi

Jednako tako, želite pokazati entuzijazam, ali ne i euforiju. Želju, ali ne i da ste očajni.

Najbolji način da izbjegnete ove zamke je da naprosto ne komplicirate previše. Dakle, neka vaša molba bude kratka, jasna i jednostavna. I što god pisali, izbjegavajte sljedeće:

1) Arogantni superlativi

Ovo izbjegavajte pod svaku cijenu: nitko ne želi raditi s bahatom osobom, čak i ako takav stav ima pokriće u izvrsnim rezultatima. To jeste li baš vi najbolji kandidat ili ne, odredit će poslodavac – nema razloga da to sami naglašavate.

2) Generička očekivanja

Želite napredovati, testirati vlastite granice, volite izazove i spremni ste dati '110 posto od sebe'? U redu…to vas nimalo ne razlikuje od drugih, a zvuči otrcano. Osim toga, to su informacije koje ne govore ništa konkretno o vama i vašim postignućima, a samo zauzimaju dragocjeni prostor.

3) Razlozi odlaska s posljednjeg posla

Svrha molbe je dokazati da ste uzbuđeni radi nove poslovne prilike, a ne mjesto gdje ćete potencijalnom poslodavcu ispričati priču o tome zbog čega više ne radite posao koji ste radili. Uostalom, nikada se nemojte objašnjavati ili ispričavati nekome zbog okolnosti koje su vas snašle u životu. Fokusirajte se na budućnost i pokažite da vas zanima ono što tek slijedi.

4) Bespotrebne fraze

Timski igrači i marljivi radnici su manje-više svi kandidati, nemojte to posebno naglašavati. Cilj molbe je da se istaknete, a fraze ne doprinose tome. Ako već želite dati do znanja da ste timski igrač, jer prepoznajete da je to poslodavcu vrlo bitno, radije ukratko prepričajte anegdotu koja dokazuje da to zaista jeste.

5) Šale

Duhovitost nije strogo zabranjena, ali budite oprezni. Možete se našaliti ako vam je dobro poznat stil komunikacije u kompaniji ili ako vidite da tvrtka koristi humor na svojim službenim internetskim stranicama. U suprotnom riskirate, jer čak i najbolja šala u pisanoj formi može izgubiti svoj šarm. A da ne pričamo o tome da poslodavac može imati potpuno drugačiji smisao za humor od vas. 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.