Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Zašto jedna velika tvrtka pita kandidate za posao kako bi opisali žutu boju slijepoj osobi?

Na nedavno objavljenoj listi čudnih pitanja koja tvrtke postavljaju kandidatima za posao našlo se i pitanje „Opišite žutu boju slijepoj osobi“

Zašto jedna velika tvrtka pita kandidate za posao kako bi opisali žutu boju slijepoj osobi?

Najčešći odgovori na pitanje „Opišite žutu boju slijepoj osobi“ na portalu koji je objavio listu čudnih pitanja na razgovorima za posao:

„Žuta je toplina sunca. Ona je uzbudljiva bez da je glasna ili ljutita.“

„To je topla, nježna boja, baš kao i obraz bebe ili toplina proljetnog sunca.“

„To je kao da u hladnoj zimskoj noći sjediš kraj kamina s otvorenom vatrom.“

Laurie Villa, direktorica HR odjela Spirit Airlinesa, koji je pitanje i postavio, odgovara što je točan odgovor na ovo pitanje. Sudeći prema Laurie, nema točnih odgovora, sve dok su odgovori pozitivni, sunčani, ne možete pogriješiti. Spirit Airlines ne mari za to hoćete li žutu opisati kao sunčevu toplinu ili nježnost bebina obraza, ali važno je kako ćete to opisati. Ukoliko se mučite s artikuliranjem vlastitih misli, to bi bio loš odgovor.

Odgovaranjem na ovakva pitanja pokazujete reagiranje u novim situacijama, izražavanje i općenito odajete malo više o sebi od pukih riječi.

Ovo nije jedino pitanje Spirit Airlinesa koje odskače od 'normalnih'. Tijekom treninga za domaćice zrakoplova često je postavljano pitanje „Objasnite Internet osamdesetogodišnjaku“. Odgovori imaju malo s tim što ćete točno odgovoriti, više o brizi i odnošenju prema korisnicima.

Nije stvar u tome što odgovaraju kandidati, nego kako, kaže Laurie. Želimo vidjeti brigu i samopouzdanje – kada ste na preko 10.000 kilometara visine želite nekoga kome možete vjerovati.

Izvor slike i teksta: http://www.businessinsider.com/

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.