Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

"Nagrada nam je olakšala brendiranje tvrtke za potencijalne zaposlenike"

Uspješna hrvatska kompanija priprema nove projekte.

"Nagrada nam je olakšala brendiranje tvrtke za potencijalne zaposlenike"

Tvrtka Nanobit spada u uspješne hrvatske poslove priče. Osnovana je prije šest godina, a bavi se razvojem igrica te aplikacija za pametne telefone. Posluje na tržištima SAD-a, Velike Britanije, Austrije i Kanade, godišnji prihodi rastu joj vrtoglavom brzinom, a istim tempom Nanobit povećava i broj zaposlenika, koji je trenutno 65. Među najuspješnijim igrama u zadnje vrijeme izdvajaju se Superstar Life, Chef Town i Hollywood Story, a imaju i nekoliko projekata u završnoj fazi. 

O daljnjim planovima i poslovanju više otkriva HR menadžerica Eva Simona Kulenović

  • Kako biste ocijenili poslovnu godinu do sada, ispunjavate li zacrtane ciljeve?

Poslovnu godinu dosad ocijenili bismo odličnom, ciljeve ispunjavamo pa i nadmašujemo. Naravno, u to je uloženo puno rada i truda, ne samo u razvoj samih igara već i u istraživanje tržišta te analizu ponašanja korisnika, a uz sve to i dalje nam je ključno imati zadovoljne zaposlenike.

  • Prošle godine ste prvi put sudjelovali u istraživanju Najbolji poslodavac i osvojili visoko drugo mjesto u kategoriji malih tvrtki. Zašto ste odlučili sudjelovati u istraživanju?

Biti najbolji poslodavac cilj je kojem stalno težimo, sa službenim priznanjem ili bez njega. S obzirom na to da nam je taj cilj ionako neraskidivo povezan s filozofijom poslovanja i upravljanja, prošle smo godine odlučili našu uspješnost u njegovom ispunjavanju izmjeriti i na mjerljiv, sustavan, neovisan i anoniman način, a ovo je istraživanje bilo odlična prilika za to.  

  •  Jesu li vas ostvareni rezultati istraživanja iznenadili?

Posebno nam je drago bilo vidjeti najviše ocjene u kategorijama radnih uvjeta i međuljudskih odnosa, jer veliku pozornost pridajemo upravo pružanju svega potrebnog za odličan rad te stvaranju i održavanju produktivne i ugodne radne atmosfere. Želimo da na ovom radnom mjestu ljudi mogu biti svoji i biti opušteni, a to onda dovodi i do najboljih rezultata, jer znamo da u svom timu imamo vrlo sposobne, kreativne i motivirane ljude.

  • Kako ste dobivenu analizu zadovoljstva zaposlenika iskoristili za povećanje produktivnosti ili neki drugi poslovni benefit? 

Nakon relativno samozatajnih prvih nekoliko godina, tek smo u zadnje vrijeme počeli "izlaziti" više u javnost. Znamo i vjerujemo interno da radimo dobar posao kad je u pitanju dobrobit zaposlenika, a sad je vrijeme da i sve više ljudi izvan tvrtke bude sve bolje upoznato s tim. Uz to što smo interno dobili potvrdu da zaposlenici prepoznaju prednosti rada ovdje, nagrada nam je svakako olakšala brendiranje tvrtke na van za potencijalne zaposlenike. Također, dobivanje vrlo vrijednih informacija o područjima u kojima imamo prostora za napredak iskoristili smo za rad upravo na njima pa smo uveli neke novosti što se tiče korporativne komunikacije, koje su bile vrlo dobro prihvaćene. Kontinuirano radimo i na poboljšanju organizacije rada, što nije jednostavan zadatak u ovako dinamičnoj industriji u kojoj je potrebna velika fleksibilnost.

  • Hoćete li i ove godine sudjelovati u istraživanju? Kakve rezultate očekujete?

Sudjelovat ćemo u istraživanju i ove godine, zanima nas vidjeti što se i kako promijenilo. Prošlogodišnje je iskustvo bilo vrlo pozitivno, i što se tiče organizacije i provedbe samog istraživanja, i načina prezentacije rezultata, a naposljetku i samih rezultata. U međuvremenu smo dodatno narasli, povećali broj zaposlenika za trećinu, pokrenuli nove projekte i procese.  Nadamo se visokim ocjenama, neovisno o plasmanu, jer kao što sam spomenula, kroz sve što radimo razmišljamo kako će to utjecati na naše zaposlenike i kako iskustvo rada u Nanobitu možemo učiniti što boljim i vrijednijim za sve nas. 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.