Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Kako smanjiti profit i produktivnost zaposlenika

Kultura zastrašivanja na poslu smanjuje produktivnost, potvrđuje nova studija koju je proveo Chartered management Institute.

Kako smanjiti profit i produktivnost zaposlenika

Zaposleni u strogo organiziranoj hijerarhijskoj strukturi troše više vremena na ispunjavanje zahtjeva i birokraciju, što znači da se ne mogu fokusirati na važnije poslove.

Kroz novo istraživanje uspoređivali su se rezultati tradicionalno hijerarhijski organiziranih tvrtki i onih s 'mekšom' strukturom, gdje zaposlenici posjeduju dio dionica tvrtke.

Utvrđeno je da se zaposlenici u tvrtkama gdje imaju udio u vlasništvu, ponašaju u skladu s vrijednostima poput poštenja, povjerenja, skromnosti i hrabrosti na poslu.

Devet od 10 ispitanika je reklo kako je njihovo rukovodstvo demokratsko i vizionarsko, dok se samo polovica zaposlenih u tradicionalno organiziranim tvrtkama izjavila isto. 

Zaposleni u kompanijama sa srogom hijerarhijskom strukturom imaju četiri puta veće šanse da opišu svoje nadređene kao dominantne kontrolore koji koriste prisilu.

Osim toga, šefovi imaju manje šanse donositi odluke 'slijepo prateći korporativne propise' kada radnike doživljavaju kao sebi ravnima.

"Kada ljudi rade u atmosferi straha i birokracije onda poduzetnički duh trpi. To znači pad prihoda i profita, kao i povećanje troškova", navodi se u izvještaju.

Izvor: RTS/Danas.hr

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.