Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Kako je moguće da neki ljudi stignu sve?

Imate li osjećaj da bi dan trebao trajati 48 sati kako biste ispunili sve svoje obaveze? Evo nekoliko savjeta koji će vam pomoći.

Kako je moguće da neki ljudi stignu sve?

Radite kao mrav, dani su vam ispunjeni obavezama, navečer ne znate 'gdje vam je glava', a svejedno imate osjećaj da se pomičete naprijed puževim korakom. Čak i kada se pokušavate opustiti mozak vam radi sto na sat i razmišlja o nekoliko različitih obaveza istovremeno. Ako, povrh svega navedenog, imate kolegu za kojeg vam se čini da uspješno izlazi na kraj s gotovo jednakom količinom posla vjerojatno mislite da imate razloga za zabrinutost. 

Zapravo, nemate. Obratite li pažnju vidjet ćete da je stvar samo u ogranizaciji. Inc.com navodi nekoliko savjeta uz koje ćete puno lakše obavljati svakodnevne zadatke i biti zadovoljniji rezultatima:

1) Posvetite se prioritetima

Možda mislite da su uspješni oni koji rade po cijele dane svih sedam dana u tjednu, ali to nije pravilo. Zapravo, ljudi su najproduktivniji onda kada koncentrirano rade jednu stvar umjesto nekoliko manjih zadataka istovremeno.

Povrh toga, najuspješniji ljudi su oni koji ponekad znaju reći 'Ne' umjesto da preuzimaju zadatke koje realno ne mogu obaviti u zadanim rokovima (čak i ako imaju najbolju namjeru).

Prije nego što se bacite na posao napravite popis najvažnijih zadataka. To su vaši prioriteti za taj dan. Svaki novi zadatak koji iskrsne tijekom dana odgodite dok ne riješite prioritete ili mu jednostavno recite 'Ne'. Uspjeh na kraju dana možete izmjeriti upravo po količini zadataka s vašeg popisa koje ste uspješno obavili. Osjećat ćete se puno bolje i produktivnije.

2) Budite blagi prema sebi kada koncentracija popusti

Produktivnost je ograničenog kapaciteta. Nitko ne može biti produktivan osam ili više radnih sati. Od velike je važnosti da prepoznate trenutke kada koncentracija padne i uzmete vrijeme za odmor. Inzistiranje na daljnjem radu u trenutku pada koncentracije neće vam pomoći da završite posao, upravo suprotno, trebat će vam puno više vremena da ga obavite. 

3) Odbacite 'kradljivce vremena'

Dobro pogledajte svoj dnevni raspored. Postoje li sastanci ili telefonski razgovori koji vam oduzimaju previše vremena? Možete li išta učiniti kako biste ih skratili ili barem rasporedili kroz radni tjedan tako da vam uzimaju manje energije? Možete li neke od ovih stvari riješiti putem maila ili je sastanak nužan?

Razmislite i o tome na što vam otpada privatno vrijeme odnosno, možete li pronaći više prostora za odmor. Uvijek možete smanjiti broj posjeta društvenim mrežama.  

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.