Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Fina: Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja

Tamara Milić, direktorica Službe upravljanja ljudskim potencijalima FINA-e govori o priznanjima koje je agencija stekla u kvalitetnom upravljanju ljudskim potencijalima te opisuje profil idealnih kandidata za zapošljavanje u agenciji.

Fina: Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja

Financijska agencija je nositelj certifikata Poslodavac Partner, koje se dodjeljuje organizacijama za kvalitetno upravljanje ljudskim potencijalima te dobitnik nagrade Najbolje HR prakse u 2015. godini. Posebno se ističe dugogodišnjom tradicijom brige za dobrobit i razvoj svojih zaposlenika te njeguje praksu društveno odgovornog poslodavca koji uvažava posebnosti zaposlenika. Jedan od pozitivnih primjera je i zapošljavanje većeg broja osoba s invaliditetom, koje su uspješno integrirane u radni proces, zahvaljujući kvalitetnom programu uvođenja u posao, mentorstvu i kontinuiranom praćenju njihova rada. Više o svim ovim temama ispričala nam je Tamara Milić, direktorica Službe upravljanja ljudskim potencijalima, koja u Financijskoj agenciji radi od listopada 2010. godine.

 Koji su bili ključni HR projekti provedeni u Financijskoj agenciji u proteklom razdoblju te kakvi su planovi za naredni period?

Tijekom 2012. na razini Fine započinje izrada nove poslovne strategije, razmatraju se organizacijske promjene u skladu s potrebama poslovanja te se u okviru istog prepoznaje pravi trenutak za definiranje novog smjera upravljanja ljudskim potencijalima. Usvajanjem strateških smjernica iz područja HR-a, najavljena je transformacija funkcije upravljanja ljudskim potencijalima u strateškog partnera, koja je svoj položaj dodatno učvrstila 2014. godine, kada se izravno organizacijski pozicionirala pod Upravu. U svrhu pomoći organizaciji u podizanju razine kompetentnosti, postizanju boljih poslovnih rezultata i podizanju svijesti rukovoditelja o adekvatnom upravljanju radnicima, u okviru Službe upravljanja ljudskim potencijalima, pokrenut je razvoj/unaprjeđenje brojnih HR procesa, poput dizajna novog kompetecijskog  modela, Kataloga radnih mjesta, praćenja radne uspješnosti, standardizacije selekcijskog procesa, razvoja sustava internih trenera, kreiranja brojnih "soft skills" treninga i programa stručne obuke, naglašene skrbi o zaposlenicima u okviru Savjetovališta i slično.

U narednom periodu nastavit ćemo nadogradnju nekih već do sad implementiranih procesa, poput praćenja radne uspješnosti i kompetencijskog modela, usmjerit ćemo se na dodatni razvoj mentorskog programa, standardizaciju internog prijenosa znanja na razini organizacije te dizajn specijaliziranih programa za razvoj menadžera, talenata i ključnih zaposlenika.

Što FINA može ponuditi kao poslodavac?

Financijska agencija ističe se dugogodišnjom tradicijom brige za dobrobit i razvoj svojih zaposlenika. Kao društveno odgovoran poslodavac njeguje praksu uvažavanja njihovih posebitosti, o čemu svjedoči i zapošljavanje i integracija u radnu okolinu velikog broj osoba s invaliditetom što je i prepoznato od strane struke te nagrađeno nagradom za Najbolje HR prakse u 2015. godini.

Svjesni smo važnosti cjeloživotnog učenja, stoga svaki naš zaposlenik ima priliku za dodatno usavršavanje kroz različite oblike formalne i neformalne edukacije. Naši zaposlenici vrhunski su stručnjaci sa specifičnim znanjima u području, rad u našim multidisciplinarnim timovima dodatna je prilika za učenje i razvoj.

Koristimo različite napredne informatičke tehnologije i rješenja koja su u IT svijetu rijetko tako široko obuhvaćena i međusobno kompleksno povezana. Iz tog razloga u mogućnosti smo odraditi tehnološki i vrlo zahtjevne projekte.

Također, posebnu pažnju posvećujemo brizi za psihofizičko zdravlje naših zaposlenika, uz redoviti sistematski pregled i mogućnost povoljnijeg korištenja sportskih programa, u okviru funkcije upravljanja ljudskih potencijala djeluje i Savjetovalište za psihološku pomoć.

Dolaskom u Financijsku agenciju osoba može očekivati ugodnu radnu okolinu, koja je poticajna i timski orijentirana.  Naši novozaposleni kolege imat će priliku za učenje od vrhunskih stručnjaka, a svoj profesionalni razvoj će, uz različite oblike edukacija, moći dodatno usavršiti radom na komercijalnim projektima i projektima od nacionalne važnosti.

Kakav profil zaposlenika tražite?

U Financijskoj agenciji u skladu sa potrebama poslovanja najčešće zapošljavamo visokoobrazovane stručnjake iz područja IT-a, ekonomije i prava. Tražimo inovativne osobe specifičnih znanja, koje su spremne na dodatno usavršavanje i profesionalni razvoj. Osobe koje su timski orijentirane i spremne na izazove te imaju želju započeti i/ili nastaviti svoju karijeru u poticajnom okruženju.

Fina trenutno traži zaposlenike na sljedećim radnim pozicijama: 

​Rok za prijavu na oglase je 27. svibnja. 

Što za vašu organizaciju znači primitak Certifikata Poslodavac Partner?

Certifikat Poslodavac partner veliko je priznanje kako za funkciju upravljanja ljudskim potencijalima, tako i za organizaciju u cjelini.  Zajedničkim radom, u posljednjih nekoliko godina, napravili smo puno, postignuta je kompletna transformacija HR funkcije i njezino strateško pozicioniranje. Razvili smo, implementirali i dodatno usavršili brojne HR procese. Dobiti priznanje za uspješnost u području upravljanja ljudskim potencijalima, velika je kruna našeg uspjeha i naš veliki ponos, kao i poticaj da jednako uspješno nastavimo i dalje.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.