Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Tvrtka TELE2 dobila priznanje za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima

U nastavku pročitajte intervju s direktoricom ljudskih resursa tvrtke TELE2, koja je dobila priznanje Certifikat Poslodavac Partner za izvrsno upravljanje ljudskim resursima i visoke standarde kvalitete.

Tvrtka TELE2 dobila priznanje za izvrsnost u upravljanju ljudskim resursima

Recite nam nekoliko uvodnih informacija o Tele2 - trenutni broj zaposlenih, broj odjela, glavne strateške smjernice u narednom periodu...

Tele2 je jedna od vodećih telekomunikacijskih tvrtki u Europi, a u Hrvatskoj smo prisutni od 2005. godine.

Naša vizija i misija je ponuditi kvalitetne telekomunikacijske usluge po najnižoj cijeni na tržištu i korisnicima pružiti najveću vrijednost za novac, odnosno dati najbolju ponudu.

Tako smo po dolasku u Hrvatsku, u duhu pravog izazivača, pokrenuli „revoluciju“ na tržištu: uveli smo najjednostavniju tarifu, nokautirali tržišne cijene poziva za 60% te snizili cijene SMS-a i prijenosa podataka.

U narednih deset godina smo kontinuirano radili na unaprjeđenju naših usluga i u tu svrhu uveli niz noviteta za naše korisnike. Krajem 2015. godine smo završili nadogradnju naše 3G mreže, a početkom 2016. javnosti i korisnicima predstavili jedan sasvim novi Tele2, s najmodernijom 4G mrežom, novom komunikacijskom platformom i inovativnim ponudama za naše korisnike. Uz to smo predstavili i naš prvi vlastiti dućan koji promovira naše vrijednosti te kupcima pruža vrhunski doživljaj pri kupovini. Svi ti projekti su pokrenuti i dovršeni u 18 mjeseci, što je rekordna brzina na svjetskim razmjerima za tako složene promjene.

Naš uspjeh potvrđuje i nedavno ostvareni najbolji rezultat u testu kvalitete podatkovnih usluga prema istraživanju provedenom od strane tvrtke P3 Communications, vodeće europske kompanije koja provodi nezavisna istraživanja kvalitete mreža.

Danas brojimo oko 800 000 korisnika diljem Hrvatske te zapošljavamo ukupno 155 zaposlenika u Tele2 Hrvatska. Međutim, ukoliko bismo pribrojili tome i sve zaposlenike naših partnera i suradnika čija radna mjesta su vezana uz Tele2, ta brojka se penje i preko tisuću zaposlenika.

Koji su bili ključni HR projekti za Tele2 u proteklom razdoblju?

Navedeni projekti su tražili zapošljavanje, za naše uvjete, velikog broja zaposlenika u relativno kratkom i dinamičnom periodu, koji je zahtijevao brza uhodavanja. Proveli smo također i niz radionica u kojima smo zajedno s našim zaposlenicima radili na našim korporativnim vrijednostima. Jako nam je važno raditi u skladu s našim korporativnim vrijednostima i kontinuirano ih njegovati i poticati.

Sve to ne bi bilo moguće bez fantastičnih zaposlenika koji zaista žive vrijednosti kompanije i koji su prije svega izazivači u svom poslu, spremni i orijentirani na fleksibilnost i brzo djelovanje. Uvijek nastojimo biti proaktivni i našim korisnicima pružati najkvalitetnija rješenja kako bismo nadmašili njihova očekivanja. Isto tako, u komunikaciji smo otvoreni, iskreni i izravni te vodimo brigu kako o našim troškovima tako i o troškovima naših zaposlenika.

Kakvi su vam planovi za naredni period?

U proteklom razdoblju smo uveli niz promjena i noviteta te smo okrenuli novu stranicu i započeli jedno sasvim novo i drugačije poglavlje u kojem naglasak stavljamo na kvalitetu i vrhunsko korisničko iskustvo. Što se tiče planova za naredni period u pogledu razvoja ljudskih resursa, želimo i dalje njegovati naše osnovne vrijednosti, unaprijediti postojeće prakse kao i uvesti niz novih. Konkretno, neki od planova su dodatno usavršavanje voditeljskih kompetencija u skladu s našim korporativnim vrijednostima te izgradnja tima i 'načina razmišljanja' sukladno novom smjeru u kojem je Tele2 krenuo.

Zatim, nedavno smo za sve djelatnike koji koriste službene automobile organizirali i školu sigurne vožnje u suradnji s Oryx centrom za sigurnu vožnju. Vrlo je važno od tima koji je u proteklom periodu znatno narastao stvoriti jednu homogenu skupinu pojedinaca, stručnjaka, kolega i prijatelja čemu ćemo se sigurno približiti organiziranjem „team building“ događanja za sve naše zaposlenike.

Proslava rođendana kompanije također je u proteklim godinama postala događaj koji učvršćuje zajedništvo među zaposlenicima istovremeno doprinoseći zajednici u kojoj djelujemo pa i ove godine  planiramo kroz zajedničke napore i timski rad učiniti nešto korisno za zajednicu u sklopu „team buildinga“. Također, u narednom razdoblju planiramo otvoriti nova radna mjesta i na taj način dodatno proširiti naš tim stručnjaka.

Što možete ponuditi kao poslodavac?

Našim zaposlenicima nudimo niz pogodnosti i beneficija, počevši sa stimulativnim osnovnim redovnim primanjima kao i godišnjim stimulativnim bonusima temeljenima na ostvarenju kompanijskih ciljeva, ciljeva odjela i timova te radnom učinku pojedinog zaposlenika. Tu su i dodatne beneficije, kao na primjer dodatno zdravstveno osiguranje, polica putnog osiguranja i osiguranja od nezgode i smrti, božićnica, fleksibilno radno vrijeme, naknada za rođenje djeteta, dodatna naknada za drugi dio rodiljinog dopusta i sl.

Nudimo i niz razvojnih programa, kao što su stručni seminari i treninzi, treninzi razvoja interpersonalnih vještina, interne edukacije te učenje švedskog jezika obzirom na zemlju porijekla Tele2. Za naše zaposlenike izrađujemo individualne godišnje planove za razvoj i nudimo im mogućnost vertikalnog i horizontalnog napredovanja kao i mogućnost razvoja karijere u drugim zemljama članicama Tele2 grupacije. Međutim, prije svega istaknula bih sjajnu timsku atmosferu, koju pomažu oblikovati upravo naše kompanijske vrijednosti u kojima se svi članovi tima mogu prepoznati.

Što osoba može očekivati dolaskom u vašu kompaniju?

Tele2 je odlično mjesto za rad, što potvrđuje iznimno niska stopa fluktuacije zaposlenika te visok broj otvorenih prijava za posao. Naše zaposlenike veže jaka korporativna kultura te specifične vrijednosti i način rada. Naša radna atmosfera je neformalna, a komunikacija otvorena i izravna. Tako su naši uredi otvorenog tipa, što znači da nitko od zaposlenika nema svoj vlastiti ured te da svi zaposlenici, uključujući i predsjednika uprave, dijele zajednički radni prostor. U takvom otvorenom i živahnom radnom okruženju nikada nije dosadno. Potičemo zaposlenike da na konstruktivan način iznesu svoje mišljenje i ideje te na taj način doprinesu razvoju i uspjehu tvrtke. Puno radimo, ali pritom se uvijek i zabavljamo, što je vrlo bitna stavka za sveukupno zadovoljstvo i motivaciju zaposlenika.

Kakav profil zaposlenika tražite?

Radimo u industriji koja je izrazito dinamična i brzo-rastuća što znači da su promjene učestale. Upravo iz tog razloga tražimo visokoobrazovane profesionalce koji vole izazove, koji su spremni preispitati zastarjela razmišljanja i poduzeti hrabre inicijative. Nadalje, u potrazi smo za kadrovima koji su otvoreni, fleksibilni i koji pozitivno reagiraju na promjene. Naši zaposlenici su praktični i proaktivni, vode brigu o troškovima te uvijek nastoje pružiti jednostavna rješenja. Naravno, korisnike i njihovo zadovoljstvo stavljaju na prvo mjesto te naporno rade kako bi kreirali dodatnu vrijednost za naše korisnike. Kako je naš tim još uvijek relativno mali, svakodnevno se oslanjamo na timski rad te od naših zaposlenika očekujemo da rade u duhu „jedan za sve, svi za jednoga“.

Što za vašu organizaciju znači primitak Certifikata Poslodavac Partner?

Za nas je to prvenstveno potvrda da smo na pravom putu, da su napori koje kontinuirano ulažemo u upravljanje ljudskim potencijalima prepoznati te da iz godine u godinu ostvarujemo napredak u unapređenju procesa upravljanja ljudskim resursima. Naši zaposlenici su visokoobrazovani profesionalci, a ulaganje u njihov razvoj i njihovo zadovoljstvo je ključan preduvjet za naš uspjeh i daljnji razvoj naše tvrtke, čime ćemo ostvariti i veću vrijednost za naše korisnike.

 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.