Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

'Tesla, Penkala, Bošković...' – Kako ih prepoznati u kompaniji?

Koliko smo kao društvo dobri u inovacijama? Prosječni Hrvat će se rado pozvati na povijest i velikane poput Nikole Tesle, Ruđera Boškovića, Slavoljuba Penkale, ili ako pričamo o uspješnim poslovnim inovacijama, na Vegetu (Zlata Bartl) ili Sumamed (dr. Slobodan Đokić i tim). Međutim svjetski indeks konkurentnosti će nas redovito podsjetiti da je naša najslabija karika upravo inovativnost!

'Tesla, Penkala, Bošković...' – Kako ih prepoznati u kompaniji?

Hrvatske tvrtke uglavnom nemaju postavljen sustav u kojem bi zaposlenici mogli kreirati inovativna rješenja, a to se odražava na njihov uspjeh i budućnost.

Kako razviti takav sustav u kojem su zaposlenici angažirani na stvaranju inovacija i kako to rade inovativne domaće, regionalne i svjetske kompanije biti će ključna tema predstojeće CORP2IN – Corporate Innovation & Intrapreneurship 2017 konferencije koja se održava od 9.-10.11. u Zagrebu (www.corp2in.com).

Ključna tema ovogodišnje treće po redu CORP2IN konferencije je – LJUDSKA STRANA INOVATIVNOSTI. Zašto? Inovativnost mora biti implementirana u DNA organizacije – u kulturu, sustav upravljanja i način motivacije zaposlenika. U McKinseyevoj studiji provedenoj na tu temu čak 94% izvršnih direktora je potvrdilo da su ljudi i korporativna kultura najvažniji faktori za inovacije. Činjenice pokazuju da organizacije koje imaju razvijen sustav koji motivira pojedince i omogućuje im da sudjeluju u inoviranju su znatno inovativnije i uspješnije od drugih. Nije upitno treba li organizacija određeni broj ljudi koji imaju potencijal da izgrade inovativne kapacitete već - Kako ih prepoznati?  - Kako postaviti procese za pronalaženje takvih zaposlenika?  - Kako izgraditi sustav koji ih podržava?

Okupljeni tim vrhunskih stručnjaka na konferenciji će kroz prezentaciju stvarnih slučajeva pružiti odgovore na ta pitanja.

Michela Magaš, europska inovatorica 2017. prezentirati će viziju inovativnosti i poduzetništva u Europi, ali s naglaskom na Hrvatsku. Kroz priču će pokazati metodologiju koju je razvila za kreiranje uspješnog globalnog inovacijskog eko-sustava. Uz nju sudionici će sigurno sa zanimanjem poslušati drugu ključnu gošću na konferenciji Sofie Lindblom koja je nakon uspješne karijere kao Innovation Manager u Spotifyu pokrenula globalnu inovacijsku platformu Ideation360 u Švedskoj. Njezin uvid u to kako je Spotify zadržao start-up kulturu dok je brzo izrastao u svjetski poznati brend, biti će dragocjen svima koji žele izgraditi slično okruženje u vlastitoj kompaniji. Barbara Salopek koja dolazi iz Norveške, kroz nekoliko poslovnih primjera prikazat će koje su razlike u poslovnoj kulturi između  Hrvatske i Norveške, a koje omogućuju da su Norvežani bolje pripremljeni za prihvaćanje inovacija i njihovu implementaciju. Što je potrebno da kreirate prostor u kojem kreativni zaposlenici mogu stvarati nove inovativne proizvode ispričati će Elise Kissling, direktorica Creator Space Lab-a, BASF iz Njemačke. Ono što često stoji kao prepreka inovativnom načinu razmišljanja su različitosti među ljudima. Upravo zato iz Belgije dolazi Dirk de Corte, suosnivač agencije Improvement, s prezentacijom o tome na koje načine različiti ljudi gledaju na inovaciju i koju ulogu u tome igra komunikacija i njihove bihevioralne preferencije. Nevena Crljenko, PMI, direktorica, Regulatory Affairs, Latin America and Canada, predstaviti će ulogu ljudi u kreiranju inovacija koje u potpunosti mijenjaju globalnu industriju. Hrvatski primjer poticanja poduzetničkog duha u korporaciji prikazati će Dora Blažević iz Vipneta dok će inovacijske priče u dinamičnoj raspravi na panelu otvoriti Miha Valentinčić , Petrol; Goran Radman; Algebra, Emir Džanić, Cambridge Innovative System Solutions Limited i Miroslav Kosović, Sense consulting.

Program se nastavlja u petak, 10.11., s praktičnim radionicama gdje će sudionici u manjim grupama dobiti alate i rješenje za izgradnju inovacijskog eko sustava u vlastitim organizacijama. 

Sve se događa brže, sve je povezano, a promjene su neizbježne. Inovacije su važne, pozitivne promjene. Tvrtke će otvoriti prostor i dati punu podršku inovacijama ili se neće promijeniti na vrijeme. Nije više pitanje zašto nego kako izgraditi kulturu inovacija. Sudjelujte na CORP2IN 2017 konferenciji, poslušajte primjenjiva rješenja koja funkcioniraju i stvorite prilike za Inovativnost u organizacijama. 

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.