Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Najbolji poslodavci u 2017.: Deichmann, Foreo i Integracija od-do

Usporedbom ocjena svih tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju dobiven je poredak najboljih poslodavaca u 2017. godini.

Najbolji poslodavci u 2017.: Deichmann, Foreo i Integracija od-do

Na svečanoj dodjeli nagrada 'Najbolji poslodavac', u sklopu Liderove konferencije HR Generation menagement, dodijeljena su priznanja tvrtkama temeljem rezultata Istraživanja zadovoljstva zaposlenika koje je MojPosao proveo u 45 tvrtki.

Svrha istraživanja je dubinska analiza cijelog niza faktora koji utječu na zadovoljstvo zaposlenika i stupanj njihove angažiranosti u pojedinoj kompaniji.

Cilj istraživanja je saznanje u kojim je tvrtkama trenutno najbolje raditi u Hrvatskoj i to temeljem iskustava te percepcije samih zaposlenika.

Usporedbom ocjena svih tvrtki koje su sudjelovale u istraživanju dobiven je poredak najboljih poslodavaca u 2017. godini.

Prema navedenim kriterijima, najbolji poslodavci u 2017. godini u kategoriji velikih tvrtki su:

1. Deichmann trgovina obućom d.o.o.

2. dm-drogerie markt d.o.o.

3. IKEA Hrvatska d.o.o.

Najboljim poslodavcima u kategoriji srednjih tvrtki proglašeni su:

1. Foreo Adria d.o.o.

2. DHL International d.o.o.

3. degordian Hrvatska d.o.o.

Najbolji poslodavci u kategoriji malih tvrtki za 2017. godinu su:

1. Integracija od-do d.o.o.

2. Greyp Bikes d.o.o.

3. Media Toolkit d.o.o.

Karakteristike najboljih poslodavaca

Neovisno o veličini tvrtke, najbolje ocijenjena kategorija je 'Posvećenost poslu', dok je najlošije ocijenjena 'Organizacija rada'.

Također neovisno o veličini tvrtke, top 3 tvrtke od ostalih tvrtki u svojoj kategoriji odskaču po zadovoljstvu faktorom 'Uključenost u donošenje odluka', dok su najmanje razlike u kategoriji 'Posvećenost poslu'.

Angažiranost zaposlenika

Angažiranost zaposlenika popularna je tema iz područja ljudskih potencijala jer postoji jasna povezanost razine angažiranosti zaposlenika s uspjehom kompanije. Mnoga istraživanja pokazuju da organizacije s visoko angažiranim zaposlenicima imaju bolje rezultate na ključnim indikatorima performansi kao što su profitabilnost, produktivnost, zadovoljstvo zaposlenika te stopa zadržavanja radnika. Angažirani zaposlenici razmišljaju, ali i osjećaju te djeluju u skladu s ciljevima kompanije.

Prema ukupnim rezultatima Istraživanja zadovoljstva zaposlenika angažirano je 34% zaposlenika, što je respektabilna brojka. Najveći postotak angažiranih zaposlenika u prosjeku imaju male tvrtke, čak 39%, dok najniži broj angažiranih zaposlenika imaju velike tvrtke (28%).

Što se tiče tvrtki koje su proglašene najboljima, kod njih je postotak angažiranih zaposlenika zamjetno veći te iznosi čak 69%.

Najveće razlike među najboljim tvrtkama i ostalim iz kategorije su kod srednje velikih tvrtki; u najboljim srednje velikim tvrtkama čak 80% zaposlenika je angažirano, dok ih je u ostalim srednjim tvrtkama angažirano svega 26%.

O istraživanju

U Istraživanju zadovoljstva zaposlenika sudjelovale su tvrtke koje su bile suglasne s provođenjem istraživanja među njihovim zaposlenicima, a samo istraživanje provedeno je putem upitnika koji se sastoji od 78 ključnih tvrdnji iz devet područja istraživanja:

  1. Izazovnost radnih zadataka
  2. Lojalnost zaposlenika
  3. Organizacija rada
  4. Radni uvjeti
  5. Osobni rast i razvoj
  6. Uključenost u donošenje odluka
  7. Posvećenost poslu
  8. Međuljudski odnosi
  9. Komunikacija u tvrtki

Rezultati ostvareni unutar četiri kategorije (osobni rast i razvoj, uključenost u donošenje odluka, međuljudski odnosi te komunikacija u tvrtki) dodatno se analiziraju i vrednuju u okviru zasebne cjeline: ANGAŽIRANOST zaposlenika. 

Zaposlenici su određivali stupanj slaganja sa svakom tvrdnjom ocjenama od 1 do 4. Tvrdnje su formulirane dvojako - kao pozitivne i negativne, kako bi se izbjegao automatizam u odgovaranju i efekti sugestibilnosti.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.