Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Gulliver Travel zapošljava stručnjake i početnike, a očekuje vas na Sajmu poslova u turizmu

U srijedu, 21. veljače, počinje drugi virtualni Sajam poslova u turizmu. Jedan od izlagača je i Gulliver travel. Pročitajte intervju s ovom vodećom destinacijskom menadžment kompanijom i saznajte što su pripremili za virtualni Sajam.

Gulliver Travel zapošljava stručnjake i početnike, a očekuje vas na Sajmu poslova u turizmu

U srijedu, 21. veljače, počinje drugi virtualni Sajam poslova u turizmu. Sajam je prilagođen svim uređajima (laptop, tablet, mobitel) i dostupan je 0-24 na adresi www.mojposaouturizmu.net. Tijekom 8 dana trajanja sajma očekuje vas 48 izlagača s više od 200 otvorenih radnih mjesta, a jedan od njih je i Gulliver travel.

Donosimo intervju s vodećom destinacijskom menadžment kompanijom, Gulliver Travel:

Možete li pojasniti zainteresiranim kandidatima svoje vrijednosti i poslovne ciljeve? 

Gulliver travel, kao prva privatna turistička i putnička agencija, danas predstavlja vodeću destinacijsku menadžment kompaniju (DMK) u regiji. Prateći globalne i lokalne trendove unaprijedili smo naše uspješno poslovanje kroz transformaciju iz putničke agencije u DMK. Ponosni smo što smo od 2001. do 2016. godine bili dio vodeće putničke kompanije u svijetu – TUI Group, a od 2016. godine smo dio Hotelbeds Group, vodećeg globalnog pružatelja usluga i razvoja inovacija u području putovanja.

Misija Gulliver travela je pružati kompetentno partnerstvo u destinacijskom menadžmentu, a vizija kroz prepoznatljive proizvode i usluge, optimalan odnos kvalitete i cijene te uspješne rezultate biti poželjan partner i poslodavac te jedan od ključnih faktora u Hrvatskoj i regiji u kreiranju destinacije izvrsnosti i održivog razvoja. Vjerujemo u održivi razvoj, socijalnu odgovornost i ekološku osviještenost te u okvirima svoje politike i strategije održivog razvoja, nastojimo promicati načela društvene odgovornosti i ekološke osviještenosti.

Naša široka paleta proizvoda i usluga obuhvaća: krstarenja, ture, autoture, izlete, različite specijalizirane programe: Premium, Easy ride, Adventure, Wine & Dine, vjenčanja i medene mjesece, programe po mjeri, logistiku, smještaj, prijevoz kopnom i morem, predstavnički servis, izlete za brodove na kružnim putovanjima i lučku agenturu, MICE, poslovna putovanja te prodaju avio karta u domaćem i međunarodnom prometu.

Rezultat dugogodišnjeg uspješnog rada i potvrda visoke kvalitete su naši financijski rezultati, stalno širenje tržišta i mreže partnera, brojne nagrade te rast zaposlenih.

Očekujete li povećanja prometa u odnosu na prethodnu godinu i sukladno tome povećanje broja zaposlenika? Koji kadar vam je najpotrebniji? 

U Gulliver travelu smo protekle sezone zabilježili povećanje broja dolazaka inozemnih gostiju te povećanje prihoda od 15%, a ove godine očekujemo nastavak dvoznamenkastog rasta u fizičkim i u financijskim pokazateljima. Isti postotak rasta smo zabilježili i u broju stalno zaposlenih kojih sada u Gulliver travelu ima gotovo 100, a taj se broj sa sezonskim zaposlenicima penje na oko 180 zaposlenih.

Potrebe Gulliver travela vezano za zapošljavanje dijelimo na one sezonskog karaktera te uredske pozicije koje ne ovise o potrebama vezanim uz sezonu.

Trenutačno je u tijeku naš natječaj s otvorenim sezonskim pozicijama turistički zastupnik (m/ž), vodič / pratitelj na izletima (m/ž), vozač u turizmu (m/ž), djelatnik na poslovima rezervacije izleta (m/ž), operativac (m/ž) te jednom otvorenom uredskom pozicijom menadžer za ključne kupce (m/ž).

Kao posebno deficitarno bih spomenula znanje njemačkog i francuskog jezika.

Obzirom da pored sjedišta u Dubrovniku, imamo otvorene poslovnice u Makarskoj, Splitu, Rijeci, Poreču, Zagrebu i Vukovaru, velik je i broj opcija mjesta rada, ovisno naravno o samim pozicijama koje tražimo.

Tražitelje posla prvenstveno zanimanju informacije o radnim uvjetima, radnom vremenu, plaći i dodatnim beneficijama poput smještaja, edukacije i slično. Što znači rad za Gulliver Travel? 

Ono što nudimo našim zaposlenicima su plaće u skladu s plaćama u okruženju te na sličnim poslovima, rad u izazovnom i dinamičnom međunarodnom okruženju, stručni i osobni razvoj i edukaciju, motivirajuću i kolegijalnu radnu atmosferu te mogućnost zasnivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme. Pojedne pozicije podrazumijevaju i motivirajući varijabilni dio plaće te ovisno o regiji mogućnost osiguranog smještaja i hrane. Također za većinu sezonaca nudimo ugovor na određeno u trajanu od minimalno 7 mjeseci.

Međunarodno okruženje u kojem se odvija svakodnevno poslovanje Gulliver travela, obzirom na vlasničku strukturu i pripadnost Hotelbeds Grupi s jedne strane te poslovne partnere u koje se ubrajaju vodeći svjetski turoperatori poput onih iz TUI Grupe s druge strane, je vrlo poticajno i pruža različite mogućnosti.

Unatoč tome što se radi o poduzeću srednje veličine, u Gulliveru i dalje pokušavamo njegovati vrijednosti kao i kada smo bili poduzeće s 20 zaposlenih, a to su briga za zaposlenike i zajedništvo, kroz mogli bismo reći svojevrsnu obiteljsku atmosferu, te timski duh, koje je danas teško pronaći u velikim sustavima.

U Gulliver travelu polažemo pozornost na edukaciju te osobni rast i razvoj zaposlenike kroz različite stručne edukacije i radionice. Pratimo naše zaposlenike i u skladu s njihovim mogućnostima omogućavamo im kontinuirani napredak u karijeri. Veliki je broj naših zaposlenika koji su počeli kao sezonski zaposlenici, da bi kroz napredovanja na različitim radnim mjestima i u različitim sektorima danas bili na vodećim pozicijama u Gulliver travelu.   

Vjerujemo da najbolje o radu u Gulliver travelu svjedoče iskustva naših zaposlenika:

DARKO MADŽAR, Vodič: «Rad za Gulliver travel ocijenio bi odličnim, a evo samo nekoliko utisaka iz pozicije turističkog vodiča. Pohvalio bi organizaciju izleta (operativu) koja se brine za logističku pripremu izleta. Od liste putnika, vaučera, turističkih taksi i ostale papirologije, do lokalnih transfera pri kupljenju i razvoženju, sve je uvijek pripremljeno točno i na vrijeme, što je meni kao vodiču izuzetno važno, jer se mogu potpuno posvetiti gostima i kvalitetnom vođenju izleta. Pozitivna iskustva imam i s računovodstvom, od redovite isplate dnevnica, do trenutnog izdavanja raznih potvrda, administracija je uvijek ažurna i pedantna. I na kraju, moram spomenuti i praksu povremenih team buildinga iniciranih od strane Gulliver travela, koji dodatno povezuju djelatnike i suradnike te povećavaju efikasnost na način da se svaki zaposlenik osjeća kao dio jedne velike obitelji u kojoj svi radimo za dobrobit svih nas.

ŽELJKA MARUŠIĆ, Menadžer za ugovaranje za Hotelbeds: «Četvrtu godinu sam član Gulliver tima i moja iskustva su jako pozitivna. Dvije godine sam radila kao account manager, a zadnjih godinu dana radim kao contracting manager. Radno okruženje je jako stimulirajuće za svakog pojedinca i ovaj posao nudi bezbroj mogućnost osobnog razvoja. Kao prednost rada mogu navesti da se u Gulliveru radi prema međunarodnim standardima i da je svaka plaća uredno uplaćena na vrijeme. Tvrtka prepoznaje trud pojedinaca i nagrađuje ga. Također bi nadodala da su moji nadređeni pokazali razumijevanje​ i empatiju i u situacijama kada su zaposleni imali osobne probleme.»

JAKŠA PAVIČEVIĆ, Logistika: «Rad u Gulliveru bi ocijenio odličnim. Moji pozitivni dojmovi su između ostalog vezani uz način prezentiranja naših vozača na terenu. Urednost, točnost, pristojnost i pedantnost, obvezne su karakteristike njihovog svakodnevnog rada kojih se oni uspješno pridržavaju. Stvarno je lijepo čuti pohvale o tome koje redovito dobijamo od naših gostiju i suradnika. Pohvalio bi ažurnost kod isplate plaća koje je uvijek točna i zbog koje nikad ne moramo brinuti oko eventualnog kašnjenja ili nečeg drugoga. Završio bi sa izvrsnom suradnjom unutar svih odjela u agenciji te spremnošću na bilo kakvu pomoć od strane svih. Posebno se to odnosi na rad unutar našeg sektora Logistike gdje je timski rad najviše izražen i gdje se možeš pouzdati u bilo koga bez obzira 'čiji je što posao'.»

Koja tri ključna savjeta biste izdvojili za sve posjetitelje nadolazećeg Sajma? Kako da se najbolje pripreme za uspješnu prijavu na vaše natječaje, te u kojem vremenu mogu očekivati povratnu informaciju s vaše strane?

Ono što je najvažnije je izvrsno znanje stranih jezika sukladno zahtjevima pojedinog radnog mjesta. Nakon toga naravno slijede ostala znanja te osobine u skladu sa Gulliver standardima kao što su kompetentnost, dinamičnost, proaktivnost i odgovornost.

Ističemo kako su u Gulliver travel tim dobrodošli iskusni profesionalci koji traže nove izazove u karijeri kao i oni koji tek započinju svoj poslovni put.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.