Tijekom svoje bogate i uspješne povijesti Maistra Hospitality Group razvila se u jednu od vodećih hrvatskih tvrtki za hotelijerstvo, ugostiteljstvo i turizam te uspješno sudjeluje u oblikovanju i prepoznatljivosti istarskog turizma.
Grupa kontinuirano ostvaruje pozitivne financijske rezultate te utječe na razvoj lokalnih zajednica, a njena kreativna snaga i prednost razvoju prepoznate su i od strane hrvatskog poslovnog ekosustava koji ih je 2017. godine proglasio najboljom tvrtkom u državi dodijelivši im nagradu "Zlatna kuna".
U 2018. godini Maistra Hospitality Group napravila je svoj najvažniji strateški iskorak. Akvizicijom HUP – Zagreb d.d. i HDR d.d., postala je nacionalna tvrtka s portfeljem visokokvalitetnih objekata koji mogu zadovoljiti potrebe različitih gostiju.
I ove godine Maistra Hospitality Group predstavlja se kao poslodavac svim zainteresiranim kandidatima na Sajmu poslova u turizmu, koji se održava od 20. do 27. veljače na mojposaouturizmu.net.
Koje radne pozicije želite popuniti za sezonu 2019.? Kakve kvalifikacije očekujete od kandidata?
Maistra Hospitality Group iz godine u godinu zapošljava sve veći broj zaposlenika što je u skladu s rastom posla u predsezoni i posezoni. S obzirom da dio naših objekata radi tijekom cijele godine, govorimo o cjelogodišnjem zaposlenju s mogućnošću daljnjeg profesionalnog i osobnog razvoja. Samo petina zaposlenika angažirana je na određeno vrijeme i u radnom odnosu je koji traje kraće od 6 mjeseci.
Uglavnom je potreba za zaposlenicima za poslove u odjelima hrane i pića, domaćinstvu, recepciji, wellnessu, animaciji i sportu. Sva ta radna mjesta, u početku sezonska, mogu voditi do cjelogodišnjeg rada i razvoja karijere u turizmu.
Od kandidata očekujemo da iskažu želju za radom, motiviranost, proaktivnu komunikaciju i pristup gostu te sklonost timskom radu.
Naravno, uzimamo u obzir osobe s invaliditetom koji su u mogućnosti operativno odrađivati poslove u objektima.
Iako najveći broj sezonskih zaposlenika i nadalje nalazimo u Hrvatskoj, tijekom prošle turističke sezone zaposlili smo i određen broj stranih zaposlenika.
Najveći broj je bio angažiran na poslovima pomoćnih konobara i pomoćnih kuhara. Vrlo smo zadovoljni njima jer je uglavnom riječ o zaposlenicima koji su odgovorni i visoko motivirani za rad te kojima je interes kroz posao u turizmu naučiti nove vještine i znanja. Ove smo se godine orijentirali na ishodovanje radnih dozvola za zaposlenike koji već imaju određeno iskustvo rada u turizmu te će radnih dozvola biti nešto više. To je i za nas važno iskustvo u smislu savladavanja procedura zapošljavanja stranaca kao i svojevrsno istraživanje tržišta rada, odnosno kvalitete zaposlenika koje možemo zaposliti iz zemalja u okruženju.
Što biste od radnih uvjeta istaknuli kao one dobitne?
Smatramo da je jedino rješenje sustavno razvijanje vlastitog kadra te poticanje i osmišljavanje programa obrazovanja i stručnog usavršavanja na svim razinama.
Uz plaću u skladu s kolektivnim ugovorom, Maistra Hospitality Group organizira i plaća smještaj zaposlenicima kojima je isti potreban. Jednako tako, zaposlenici imaju pravo na dva topla obroka te naknadu za prijevoz na posao. Isplaćuju se dodaci na plaću, odnosno regres za godišnji odmor, božićnica, jubilarna nagrada i solidarna pomoć.
Svojim zaposlenicima nudimo aktivno sudjelovanje u programima osposobljavanja, koji između ostalog uključuju učenje stranih jezika, stručna usavršavanja za sommeliere i bariste, unaprjeđenje znanja u upravljanju hranom i pićem, upravljanje domaćinstvom, a imamo i posebno osmišljene programe za unapređenje prodajnih vještina i osposobljavanje zaposlenika za rad u call centru. Osmislili smo i program upravljanja talentima - Poslovna akademija Maistre. Kroz taj program pripremamo rukovodeći kadar za narednu poziciju s većim odgovornostima. Ovim programom ciljano razvijamo buduće direktore naših objekata te smo ponosni na suradnju sa École hôtelière de Lausanne, jednom od najboljih škola za hotelski management u svijetu. Za mlade kadrove s izraženim potencijalom za vođenje, osmislili smo intenzivan i pomno promišljen program pripravništva pod nazivom MAIstart. Kroz oba programa želimo u relativno kratkom vremenu osposobiti kvalitetan budući rukovodeći kadar.
Najboljim kuharima nudimo stipendiranje na Ritz-Escoffier u Parizu s ciljem osposobljavanja kako bi mogli zadovoljiti najzahtjevnija očekivanja naših gostiju te razvijati nove napredne gastronomske sadržaje.
Kako izgleda selekcijski proces, možete li navesti i pojasniti selekcijske krugove te koliko traje ukupan proces?
Svi zainteresirani za rad i profesionalni razvoj u Maistra Hospitality Group pozvani su javiti nam se putem poveznice https://posao.maistra.com/ te aplicirati na neki od otvorenih natječaja ili poslati otvorenu molbu.
Po primitku prijava, naši regruteri u Ljudskim potencijalima ih pregledavaju i kontaktiraju one kandidate koji svojim kvalifikacijama, kompetencijama i iskustvom ispunjavaju uvjete određenog natječaja i zadovoljavaju potrebe za zapošljavanjem.
Nakon prvog kontakta s odjelom Ljudskih potencijala i procjene regrutera (isti može biti mailom, telefonski ili usmeno), kandidati se upućuju na intervju kod potencijalnog voditelja u objekt/funkciju.
Po završetku intervjua, voditelj u objektu/funkciji daje povratnu informaciju Ljudskim potencijalima i nakon potvrde od strane odjela Ljudskih potencijala, kandidatu se šalje ponuda s određenim uvjetima. Po prihvaćanju ponude od strane kandidata, slijedi potpis ugovora i zapošljavanje.
Za određena radna mjesta, primjerice stručni suradnici u centralnim funkcijama, voditelji odjela, polaznici MAIstart programa i sl., imamo i dodatne korake u selekcijskom procesu – psihometrijska testiranja i centre za procjenu.
Imate li savjet za tražitelje posla po pitanju pripreme za Sajam poslova u turizmu?
Predlažemo da saznaju čim više informacija o našoj tvrtki i o našim destinacijama. Potom bi bilo odlično kada bi imali ideju u kojoj destinaciji bi voljeli biti angažirani i na kojem radnom mjestu. Za sve ostale informacije, mi stojimo na raspolaganju.
I naravno, poželjno je ažurirati životopis, odnosno kreirati ga ukoliko ga još nemaju.