Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Nova prilika za ambiciozne diplomante: BAT objavio natječaj za Global Graduate Program

Multinacionalna kompanija British American Tobacco ponovno je objavila natječaj za Global Graduate Program namijenjen diplomantima sa završenim studijem koji su sakupili do tri godine radnog iskustva.

Nova prilika za ambiciozne diplomante: BAT objavio natječaj za Global Graduate Program

Idealni kandidati za BAT-ov globalni program su inovativni, fleksibilni, ambiciozni i spremni na suradnju.

Spomenuti program nesumnjivo je temelj za realizaciju jasno definiranih životnih ciljeva i izgradnju respektabilne međunarodne karijere.

O programu

Ne postoji puno etabliranih i uspješnih organizacija poput BAT-a koje studentima nakon što diplomiraju nude mogućnost prikupljanja radnog iskustva. U skladu s ambicijama, kandidatima su na raspolaganju prijave za različite odjele – od marketinga i prodaje, preko ljudskih resursa, pa sve do odjela financija.

Od diplomanata se na tim poslovima očekuje razvijanje vlastitih potencijala uz mentorstvo kolega iz čitavog svijeta. Jednostavnije rečeno, očekuje se da će pripremati temelje za svoj rast i napredak za višu radnu poziciju.

Posao počinje izravnim, terenskim i komercijalnim izazovima. Kvalitetno predviđanje i ispunjavanje potreba potrošača ključni su pokazatelji poslovnog uspjeha.

Poslovne prilike nude se u više svjetskih regija. Bez obzira gdje se nalazite, vaša prva uloga pružit će vam značajnu količinu praktičnog iskustva u rekordnom roku, tvrde u BAT-u.

Što ćete naučiti?

Globalni horizonti, marke, brending i jaka konkurencija BAT-ov su forte u odjelu marketinga. No tu su i složeni regulatorni izazovi koji predstavljaju jedan od najzahtjevnijih marketinških izazova. Inače, BAT-ovi marketinški timovi naglasak stavljaju na inovacije brendova kako bi se uskladili s potrebama i zahtjevima tržišta u vremenima digitalne transformacije.

U nešto više od 12 mjeseci polaznici će naučiti osnove marketinga kao i važnost komercijalne uloge na terenu. Zatim će se okušati u ulozi upravljanja brendom, dijalogu s potrošačima, klasifikaciji računa, planiranju strategije te praćenju tržišta.

Ovakav pristup poslu kandidate će pripremiti za područja brand marketinga, trade marketinga, distribucije, strateškog planiranja i razradi proizvoda nove generacije.

Za Global Graduate Program iz područja marketinga možete se prijaviti ovdje.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.