Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

Google je detroniziran, Amazon je novi najvrjedniji brend na svijetu

Na listi, koju je objavila agencija za istraživanje svjetskog tržišta Kantar, dominiraju američke korporacije.

Google je detroniziran, Amazon je novi najvrjedniji brend na svijetu

Američki tehnološki div Amazon prestigao je Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu.

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvješću agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar, prenosi Poslovni.hr.

Amazon je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio Google, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je Apple ostao na drugom mjestu. Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom priopćenju.

„Pametne akvizicije, koje su dovele do novih izvora prihoda, izvrsno pružanje usluga korisnicima i sposobnost da ostane ispred svojih konkurenata nudeći raznolik skup proizvoda i usluga, omogućile su Amazonu da konkurentno ubrzava rast vrijednosti branda”, izvijestio je Kantar.

Top 10 brendova:

10. AT&T 
vrijednost brenda: 108,375 milijardi dolara

9. McDonald’s
vrijednost brenda: 130,368 milijardi dolara

8. Tencent
vrijednost brenda: 130,862 milijardi dolara

7. Alibaba
vrijednost brenda: 131,246 milijardi dolara

6. Facebook
vrijednost brenda: 158,968 milijardi dolara

5. Visa
vrijednost brenda: 177,918 milijardi dolara

4. Microsoft
vrijednost brenda: 251,244 milijardi dolara

3. Google
vrijednost brenda. 309,000 milijardi dolara

2. Apple
vrijednost brenda: 309,527 milijardi dolara

1. Amazon
vrijednost brenda: 315,505 milijardi dolara

Izvor: Poslovni.hr

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.