Share
Tweet
Share
Pošalji prijatelju

SAFU jedina državna agencija s certifikatom Poslodavac Partner

Svim zaposlenicima su omogućili klizno radno vrijeme, brinu o njihovu zdravlju i potiču korporativno volontiranje.

SAFU jedina državna agencija s certifikatom Poslodavac Partner

Certifikat Poslodavac Partner prvi put je dodijeljen Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije. SAFU je tako postao jedina državna agencija nositeljica ovog prestižnog certifikata te može služiti kao primjer izvrsnosti u segmentu upravljanja zaposlenicima ostalim organizacijama u javnom sektoru. Certifikat Poslodavac Partner predstavlja najveće priznanje HR struke, a od 2005. godine dodjeljuje ga vodeća konzultantska kuća za upravljanje ljudskim resursima, SELECTIO. Tomislav Petric, ravnatelj SAFU, i Tifani Šimunović Boban, pomoćnica ravnatelja za izobrazbu i upravljanje ljudskim potencijalima, primili su certifikat Poslodavac Partner od Aleksandra Zemunića, člana Uprave tvrtke SELECTIO.

 „Certifikat Poslodavac Partner predstavlja uspješnu valorizaciju našeg truda  kada su u pitanju ljudski potencijali i sve ono što SAFU njeguje u temeljnim vrijednostima kada su u pitanju naši zaposlenici. Svjesni smo kako su upravo naši djelatnici zaslužni za uspješno ugovorene i realizirane vrijedne financijske projekte. Njihova odgovornost i pristup poslu čine uspješno poslovanje SAFU-a i stoga se trudimo, u sklopu mogućnosti, olakšati im profesionalni angažman i uskladiti ga s obiteljskim životom.  

Iza ovog postignuća stoji više od 10 godina sustavnog rada na razvoju ljudskih potencijala u SAFU. Pokazali smo da se i u situacijama javnih službi koje imaju određene norme i pravila koji sustav javne uprave propisuje može raditi na razvojnim projektima, digitalizaciji procesa i općenito stvaranju ugodne klime za rad. Iznimno smo ponosni na veliki program  tzv. in-house edukacija koje naši iskusni  stručnjaci  provode za svoje kolege, kao i na različite projekte iz područja ljudskih potencijala koje smo do sada proveli. Svakako jedan od najvažnijih je bio i digitalizacija prijava na natječaje za zapošljavanje koja kandidatima omogućava prijavu on-line bez ikakvih dodatnih troškova i ubrzava sam proces selekcije, po čemu smo također prvi među javnim službama“, izjavio je ravnatelj SAFU-a Tomislav Petric. 

U procesu certifikacije, SAFU je demonstrirao dobru organiziranost i pozicioniranost funkcije ljudskih resursa, a najviše ocjene postignute su u području koje se odnosi na regrutiranje i selekciju, zahvaljujući, prije svega, kvalitetnom nadzoru procesa regrutiranja i selekcije, podržanom raspisanim procedurama i uputama te transparentnosti cjelokupnog procesa zapošljavanja. SAFU je također pohvaljen za svoj kvalitetan sustav kompetencija te za svoje izvrsne prakse vezane za odnos prema zaposlenicima i natprosječna ulaganja u edukacije i usavršavanja za koja SAFU maksimalno učinkovito koristi namjenska sredstva iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija.

Primjerice, svim zaposlenicima omogućeno je klizno radno vrijeme, kako bi im se olakšalo održavanje balansa između privatnog i poslovnog života, a organizacija brine i za zdravlje zaposlenika, pa ih se tako, među ostalim, potiče i na sudjelovanje u sportskim akcijama za koje SAFU snosi troškove sudjelovanja.  SAFU u prosjeku dvaput godišnje organizira korporativno volontiranje, u sklopu kojega su zaposlenici dosad volontirali za udruge koje brinu o djeci i mladima, te za udruge koje brinu o napuštenim i odbačenim životinjama i za domove za starije osobe. Također, svake godine se u vrijeme Božića organizira i humanitarna akcija u kojoj sudjeluju svi djelatnici čime SAFU nastoji dati svoj doprinos boljitku zajednice u sklopu koje djeluje.

Projekt Certifikat Poslodavac Partner pokrenut je s misijom promoviranja kvalitetnog upravljanja ljudskim resursima te je do sada u njemu sudjelovalo više od 100 organizacija. Certifikat Poslodavac Partner je neovisno priznanje struke koje se dodjeljuje organizacijama na temelju ocjene razvijenosti praksi upravljanja zaposlenicima u pet glavnih područja: Strategiji, Regrutiranju i selekciji, Upravljanju učinkom, Usavršavanju i razvoju te Odnosu prema zaposlenicima. Kako bi zadovoljila standarde Certifikata, kompanija mora imati najmanje 75% ukupnih mogućih bodova, ali i najmanje 70% bodova u svakom od 5 ocjenjivanih područja.

Trenutno je 67 nositelja Certifikata u Hrvatskoj, Albaniji, Austriji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Kosovu, Makedoniji, Rusiji, Sloveniji i Srbiji. Projekt Certifikat Poslodavac Partner podržava generalni pokrovitelj portal MojPosao i poslovni tjednik Lider kao medijski pokrovitelj. Više o projektu Certifikat Poslodavac Partner možete doznati na stranici projekta www.poslodavacpartner.org.

MojPosao koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića o kojima možete pročitati više.